×
آخرین اخبار

مصالحه ۸۱ درصد پرونده‌های قابل سازش در شورای حل اختلاف اندیکا / ظرفیت خوب شهرستان اندیکا برای گسترش و توسعه فرهنگ صلح و سازش

  • کد نوشته: 6635
  • ۱۳۹۶-۰۷-۰۵
  • 797 بازدید
  • رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان گفت: طی ۵ ماه نخست امسال بیش از ۸۱ درصد پرونده‌های قابل سازش در شورای حل اختلاف شهرستان اندیکا مصالحه شدند.

    مصالحه ۸۱ درصد پرونده‌های قابل سازش در شورای حل اختلاف اندیکا / ظرفیت خوب شهرستان اندیکا برای گسترش و توسعه فرهنگ صلح و سازش

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان از مصالحه بیش از ۸۱ درصد پرونده‌های قابل سازش در شورای حل اختلاف این شهرستان خبر داد و گفت: اندیکا دارای ۳ شعبه شهری و ۶ شعبه روستایی فعال شورای حل اختلاف است و طی ۵ ماه نخست امسال ۱۰۲۷ پرونده وارده داشته که از این مجموع ۸۸۰ پرونده قابل سازش بودند.

    وی افزود: با تلاش و کوشش اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان ۷۱۴ پرونده به صلح و سازش مختومه شدند که میزان مصالحه بیش از ۸۱ درصد است.

    زبیدی نیا اعلام کرد: اندیکا به دلیل بافت عشایری، ظرفیت خوبی برای گسترش و توسعه فرهنگ صلح و سازش دارد و باید از ظرفیت‌های مردمی و نخبگان این شهرستان در امر مصالحه استفاده شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *