×
آخرین اخبار

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در جمع مراجعه کنندگان مردمی :
مردم برای دریافت حواله کالا و رسیدگی به منازل آسیب دیده به فرمانداری مراجعه نکنند / متولی رسیدگی به منازل آسیب دیده بنیاد مسکن است

  • کد نوشته: 17820
  • ۱۳۹۸-۰۶-۲۶
  • 935 بازدید
  • تعداد کالاهای واردشده نسبت به جمعیت مسجدسلیمان محدود بود و قطعا نمی توانست و قطعا این همه جمعیت را نمی توانست پوشش بدهد.
    مردم برای دریافت حواله کالا و رسیدگی به منازل آسیب دیده به فرمانداری مراجعه نکنند / متولی رسیدگی به منازل آسیب دیده بنیاد مسکن است

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ با توجه به مراجعات و درخواست های مکرر مردم از فرمانداری مبنی بر دریافت حواله کالاهای اهدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و همچنین رسیدگی به وضعیت منازل آسیب دیده حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در جمع مردم حاضر در فرمانداری اظهار کرد: متولی رسیدگی به وضعیت منازل زلزله زده بنیاد مسکن است و از عهده فرمانداری خارج است لذا خواهشمندیم برای دریافت حواله کالا و رسیدگی به منازل آسیب دیده به فرمانداری مراجعه نکنید.
    وی افزود: پس از وقوع زلزله حدود یازده هزار نفر جهت رسیدگی به وضعیت منازل آسیب دیده به بنیاد مسکن مراجعه و ثبت نام کردند کارشناس بنیاد مسکن نیز بر موارد ثبت نامی این منازل را مورد ارزیابی قرار می دهد و اگر نیاز به هرکدام از موارد تخریب ، بازسازی ، تعمیر دارند را عنوان می کند تا براین اساس اقدامات لازم برای هرکدام از آن ها صورت بگیرد.

    حجتی نیا مطرح کرد: امروز دولت جمهوری اسلامی حدود ۲۰۹ میلیارد تومان پول جهت ارائه تسهیلات به افرادی که منازلشان آسیب دیده به حساب بنیاد مسکن واریز کرده است.
    وی اضافه کرد: بانک ملی ، صادرات؛ سپه مسکن به عنوان بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات فعالیت خواهند کرد و بنیاد مسکن نیز به نوبت افراد را برای تشکیل پرونده و معرفی جهت دریافت تسهیلات به این بانک ها معرفی خواهد کرد.
    سرپرست فرمانداری جمعیت ضمن در خواست از مردم برای صبوری در اجرای این طرح باتوجه به حجم بالای ثبت نامی ها و درخواست کنندگان عنوان کرد: در این زلزله حدود هشت هزار واحد مسکونی آسیب دیدند و همگی واقف هستیم که این موارد در مدت کوتاه انجام نخواهد پذیرفت و کاری زمان بر است.
    وی گفت: در حال حاضر در مرحله اول مبلغی را به صورت وام با بهره کم می دهند ومبلغی را نیز بلا عوض پرداخت خواهند کرد و علاوه بر این مبلغی را نیز به افرادی که کالای آن ها در زلزله آسیب دیده پرداخت می کنند.

    سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در خصوص مراجعات مکررافرادی که برای دریافت حواله کالاهای اهدایی ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره ) به فرمانداری مراجعه می کنند تاکید کرد: در این خصوص کل کالاها یی که تاکنون به شهر مسجدسلیمان وارد شده ۱۲۰۰ کالا بود و با تشکیل کارگروهی متشکل ازدفتر امام جمعه،دفتر نماینده، بهزیستی ؛ کمیته امداد ؛ سپاه پاسداران؛ بنیاد مسکن ،دیگر ادارات که درمجموع یازده ارگان محسوب می شوند لیست اسامی افراد نیازمند تهیه و در خواست کردند که براساس این لیست به افراد حواله اعطا شود.

    وی در ادامه افزود : تعداد کالاهای واردشده نسبت به جمعیت مسجدسلیمان محدود بود و قطعا نمی توانست و قطعا این همه جمعیت را نمی توانست پوشش بدهد.

    وی ضمن در خواست از مردم مبنی بر عدم مراجعه مجدد به فرمانداری برای بحث پیگیری کالاهای اهدایی و همچنین رسیدگی به منازل آسیب دیده تاکید کرد: اگر بار دیگر قرار شد کالایی به شهرستان تعلق بگیرد حتما توسط کارگروهی دیگر بین مردم تقسیم خواهد شد.

    .

    نظرات خود را در مورد این مطلب در قسمت دیدگاه ها بیان بفرمائید. 

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *