×
آخرین اخبار

مردم‌داری و ولایتمداری ۲ ویژگی شاخص شهید سپهبد سلیمانی بود

  • کد نوشته: 20322
  • ۱۳۹۸-۱۱-۲۴
  • 495 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، سردار رمضان شریف شامگاه یک‌شنبه در آئین گرامیداشت اربعین شهید سپهبد سلیمانی و طلیعه فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه دامغان، بابیان اینکه این شهید گران‌قدر در دوران حیات و عمر خود و بعد از شهادت خود جوانان ما را با شهیدانی چون عزالدین، باکری و همت آشنا کرد، ابراز داشت: مردم‌داری […]

    مردم‌داری و ولایتمداری ۲ ویژگی شاخص شهید سپهبد سلیمانی بود

    به گزارش دیدگاه نیوز، سردار رمضان شریف شامگاه یک‌شنبه در آئین گرامیداشت اربعین شهید سپهبد سلیمانی و طلیعه فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه دامغان، بابیان اینکه این شهید گران‌قدر در دوران حیات و عمر خود و بعد از شهادت خود جوانان ما را با شهیدانی چون عزالدین، باکری و همت آشنا کرد، ابراز داشت: مردم‌داری و ولایتمداری دو ویژگی شاخص شهید سپهبد سلیمانی بود.

    وی بابیان اینکه شهید سلیمانی یک شاخص نمونه بود که جوانان ما با رشادت‌ها جان‌فشانی این شهید بیش از گذشته در دفاع از کشور، منطقه و مبارزه با دشمنان آشنا کرد، افزود: شهید سلیمانی باتربیت رهبری انقلاب به چهره یک جهانی تبدیل شد.

    مسئول روابط عمومی سپاه کل کشور بابیان اینکه شهید سلیمانی منویات رهبری انقلاب را به‌خوبی اجرا می‌کرد و این عمل و رفتار او سبب محبوبیت و عزتمندی‌اش شد، گفت: وی سرباز دلباخته رهبری انقلاب و ولایت و مردم ایران بود.

    شریف بابیان اینکه دشمن از شهید سلیمانی می‌ترسید، بیان کرد: خون این شهید، آمریکا را به خاک ذلت می‌کشاند و این از اخلاص، شجاعت و ولایت مداری ایشان سرچشمه می‌گیرد از این بابت است که معتقدیم دشمن با شهادت سلیمانی یک قمار بزرگ کرد.

    وی به سیلی جمهوری اسلامی ایران به آمریکا بعد از شهادت سلیمانی اشاره داشت و افزود: موج انفجاری که به الاسد رسید در حقیقت ترس و وحشت را در بین آمریکا ایجاد و پرستیژ آمریکا را شکست تا جایی که این کشور جرئت عرض‌اندام در مقابل جمهوری اسلامی ایران را نخواهد داشت.

    سخنگوی سپاه گفت: به برکت جمهوری اسلامی و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایران اسلامی استقلال دارد و در مقابل دست آمریکا خالی است و باید بپذیرد که واقعیت امروز قدرت ایران اسلامی در جهان محسوب می‌شود.

    شریف بابیان اینکه باقدرت و تسلط کامل از حریم و خاک کشورمان از بعد نظامی دفاع خواهیم کرد، بیان داشت: آمریکا فریب‌کار و دروغگو است و با شانتاژ و تبلیغات چهره ایران را طور دیگر جلوه می‌دهد حال آنکه این کشور هرگز حقوق بشر را رعایت نکرده است.

    وی افزود: ما مسلمان هستیم و به خدا ایمان و باور داریم و می‌دانیم شهدایی چون سلیمانی بودند که به جمهوری اسلامی عزت و آمریکا و ایادی او را در محاصره قرار دارند اما بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی به دنبال جنگ و تصرف خاک دیگر کشورها نیستیم اما آمریکا و همراهان او به دنبال چه چیزی هستند که ایران را تهدید می‌کنند.

    مسئول روابط عمومی سپاه تصریح کرد: حضور ۲۵ میلیون نفری ملت ایران در آئین باشکوه تشییع جنازه شهید حاج قاسم سلیمانی در هفت شهر کشور نشان از اخلاص و پاکی این شهید بزرگوار داشت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.