×
آخرین اخبار

مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید حراست فرمانداری مسجدسلیمان برگزار شد+ تصاویر

  • کد نوشته: 16583
  • ۱۳۹۸-۰۴-۱۷
  • 1745 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، جلسه تودیع و معارفه رئیس حراست فرمانداری، با حضور حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری، قطبی زاده معاون اداره کل حراست استانداری خوزستان ، و روئسای واحدهای فرمانداری برگزار شد. در ابتدای این جلسه حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری طی سخنانی به رسالت سنگین حراست اشاره […]

    به گزارش دیدگاه نیوز، جلسه تودیع و معارفه رئیس حراست فرمانداری، با حضور حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری، قطبی زاده معاون اداره کل حراست استانداری خوزستان ، و روئسای واحدهای فرمانداری برگزار شد.

    در ابتدای این جلسه حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری طی سخنانی به رسالت سنگین حراست اشاره کرد و اظهار داشت مهندس فردیپور در این مدت کوتاهی که در کنار ما بود و وظیفه حراست فرمانداری را عهده دار بودند با مدیریت خوبی که داشتند امورات به نحو احسن انجام میشدند وهمچنین وجود نیروهای جوان و باتجربه و توانمند در مجموعه فرمانداری رشد و تعالی این مجموعه را به همراه خواهد داشت.
    حجتی نیا ضمن تشکر از مدیرکل محترم حراست استانداری خوزستان برای فراهم کردن شرایط انتصاب آقای یحیایی ابراز امیدواری کرد و گفت اگر حراست ها دچار لغزش وآلودگی شوند مسیر برای دشمن هموار می گردد بنابراین بایستی همیشه مراقب باشند تا در تله دشمن نیفتند این مراقبت نیاز به هوشیاری، دانش و تلاش دارد.

    قطبی زاده معاون اداره کل حراست استانداری خوزستان نیز در سخنانی گفت: عمده ترین ویژگیهایی که برای مسئولان حراست وجود دارد ایمان به خدا، تقوا و اعتقاد به باورهای نظام انقلاب اسلامی است.
    وی افزود: اصل اولی که بعد از ایمان به خدا و تقوا به مسئولان حراست توصیه می گردد، اعتمادسازی در تعاملات سازمانی است چرا که بزرگترین سرمایه سازمانی، اعتماد مردم و بعد اعتماد نیروی انسانی است.

    مهندس امین فردیپور با بیان اینکه در این مدت که وظیفه حراست در این مجموعه را عهده دار بودم دست گیری از افراد، مد نظر و مورد توجه ام بوده است و نه مچ گیری از افراد.

    فرهاد یحیایی سرپرست جدید حراست فرمانداری در پایان این جلسه اظهار داشت: از حسن اعتمادی که سرپرست محترم فرمانداری و مجموعه اداره کل حراست کل استانداری خوزستان به اینجانب دارند کمال تشکر را دارم و امیدوارم با لطف خداوند متعال و عنایت امام زمان( عج) برنامه و وظیفه ای که بر عهده ام گذاشته شده را به نحو احسن انجام دهم و اطمینان می دهم که این رهنمودها را سر لوحه کارم قرار خواهم داد.

    در پایان این مراسم لوح تقدیر و هدایایی به مهندس فردیپور تقدیم شد و حکم آقای یحیایی نیز به ایشان ابلاغ گردید. 

    .
    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *