×
آخرین اخبار

مراسم بزرگداشت یکصد و دهمین سالروز اکتشاف نفت در مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد نوشته: 11636
  • ۱۳۹۷-۰۳-۰۵
  • 696 بازدید
  • پریسا طاهری –دیدگاه نیوز / عصر روز جمعه و در آستانه ۵ خرداد سالروز اولین روز فوران و اکتشاف نفت در ایران و خاورمیانه مراسمی با حضور نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی، بیژن عالی پور مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب  جمعی از مدیران مناطق نفت خیز،حاج اقا امینی خطیب جمعه […]

    مراسم بزرگداشت یکصد و دهمین سالروز اکتشاف نفت در مسجدسلیمان برگزار شد

    پریسا طاهری –دیدگاه نیوز / عصر روز جمعه و در آستانه ۵ خرداد سالروز اولین روز فوران و اکتشاف نفت در ایران و خاورمیانه مراسمی با حضور نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی، بیژن عالی پور مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب  جمعی از مدیران مناطق نفت خیز،حاج اقا امینی خطیب جمعه مسجدسلیمان؛ حجت الاسلام سید حسن سیداحمدی به عنوان امام جمعه  لالی ، علیرضا گورویی فرماندار مسجدسلیمان، منوچهر ورناصری فرماندار اندیکا، گودرز ترکی زاده فرماندار لالی، قباد ناصری به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان جمعی از مسئولین و دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه در تالار یادمان برگزار شد.

    علی عسگر ظاهری در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان و ماه مهمانی خدا  اظهار کرد: :  روز ۵ خرداد روز بسیار مهم و سرنوشت سازی برای کشور است.

    وی افزود: در این روز بزرگ یاد و خاطره شهدای حوزه نفت را گرامی می داریم و و از زحمات همه عزیزان تلاشگر در این عرصه از گذشته تا کنون که با جدیت و تلاش های طاقت فرسا و پیوسته ی خود مردانه ایستادند قدردانی می کنیم. 

    وی در ادامه این مراسم تاکید کرد، هدف از این نشست ایجاد وحدت و همدلی بیشتر و همچنین قدردانی از زحمات تلاشگران و عزیزان در حوزه نفت است.

    این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: امروز که  یک بخشی از فرصت کشور تحت عنوان برجام سپری شد و با عهدی و بی وفایی همیشگی دولتمردان آمریکایی روبرو شدیم طبعا وظیفه خطیر و سنگین تری بر عهده همگی ما است .

    وی افزود: اگر وحدت و همدلی ها بین مسئولین و مردم محکم و استوار باشد صدها دولت خارجی و بیگانه همانطور که از گذشته تاکنون نتوانستند خلل و انشقاق ایجاد کنند در آینده نیز نخواهند توانست.

    نماینده مردم مسجد سلیمان، هفتگل، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ما را تحریم کردند و از هر فرصت و ابزاری برای ضربه به ملت و پیکره انقلاب اسلامی استفاده کردند بر همگی ما است  که در کنار همدیگر هم عهد بیاستیم  و از داشته ها خود استفاده بهینه کنیم و ایمان داشته باشیم که تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی موجود تکیه بر ظرفیتهای و استعداد های فراوان داخل کشور است.

    علی عسگر ظاهری  با بیان اینکه لازم است صنایع پایین دستی تقویت شود افزود:  باید تلاش کنیم نفت مان را خام نفروشیم چرا که خام فروشی نه تنها سودی برای کشور ندارد بلکه باعث هدر رفت فرصت ها نیز می شود.

    ظاهری تاکید کرد: آنچه که باعث می شود مردم نگاه مثبت تر و روشن تری از وزارت نفت داشته باشند خدمات و مسئولیت های اجتماعی توسط نفت است . انتظار مردم در این زمینه از وزارت نفت زیاد است و وزارتن فت باید تلاش کند در این زمینه رضایتمندی مردم را جلب نماید.

    نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در دل این گردهماییی ها و اجتماع ها وحدت بین مسئولین شکل بگیرد و تقویت شود و در بستر وحدت می توانیم خادمان خوبی برای مردم باشیم گفت: هر چه همکاری ها و هم پوشانی ها در بین مسئولین بیشتر شود، مردم دلگرم تر و و امیدوار تر می شوند.

     

    وی در پایان ضمن قدردانی ویژه از بیژن عالی پور مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و قباد ناصری به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و آرزوی سلامتی و دوام توفیقات از درگاه خداوند منان برای این عزیزان خاطر نشان کرد: قدردان فرزندان شایسته و توانمند خود در عرصه نفت هستیم و اقدامات و کارهای بزرگ این عزیزان ستودنی و  و مایه مباهات است. 

    لازم به ذکر است در این همایش، مسئولین شهرستان مسجدسلیمان، به رسم قدردانی از تلاش های ارزنده بیژن عالی پور مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و جمعی از مدیران و هئیت مدیره مناطق نفت خیز ، قباد ناصری  مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و معاونین این شرکت  با اهدای لوح سپاس تقدبر شد.  

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *