×
آخرین اخبار

مراجعه ۱۱۷ نفر به پایگاه‌‌های درمانی شلمچه و چذابه

  • کد نوشته: 18235
  • ۱۳۹۸-۰۷-۱۴
  • 591 بازدید
  • مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان عنوان کرد: ۲۷ درمانگاه سیار در عراق مستقر است که ۶ درمانگاه در نجف، ۷ درمانگاه در کربلا، ۷ درمانگاه در مسیر نجف به کربلا، ۴ درمانگاه در کاظمین، ۴ درمانگاه در حله و یک درمانگاه در سامرا وجود دارد.
    مراجعه ۱۱۷ نفر به پایگاه‌‌های درمانی شلمچه و چذابه

    دیدگاه نیوز / علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان صبح امروز در نشست خبری با اشاره به آغاز پیاده‌روی اربعین، اظهار کرد: حرکت اربعین یک دانشگاه با سرفصل‌های مختلف در حوزه‌های گوناگون فرهنگی و کمک به همنوع است که باید نهایت بهره را از آن برد.

    وی افزود: طرح اربعین جمعیت هلال‌احمر از ۱۰ مهرماه آغاز شد و به مدت ۲۰ روز تا ۲۹ مهرماه ادامه دارد. مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان عنوان کرد: ۲۷ درمانگاه سیار در عراق مستقر است که ۶ درمانگاه در نجف، ۷ درمانگاه در کربلا، ۷ درمانگاه در مسیر نجف به کربلا، ۴ درمانگاه در کاظمین، ۴ درمانگاه در حله و یک درمانگاه در سامرا وجود دارد.

    وی گفت: یک هزار و ۵۶۰ نیروی امدادی در مراکز درمانی مستقر هستند که ۱۲۰ نفر از آن‌ها از استان خوزستان هستند و ۴۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس در منطقه وجود دارد.

    خدادادی با اشاره به وجود ۳۳ پست، پایگاه و قرارگاه در طرح اربعین، اظهار کرد: در مسیر خرمشهر به شلمچه ۶ پایگاه، مسیر چذابه ۹ پایگاه و مسیر شوش یک پست وجود دارد؛ همچنین ۲ قرارگاه در چذابه و شلمچه با حضور نیروهای واکنش سریع تدارک دیده شد.

    وی گفت: در ورودی‌های خوزستان نیز در اندیمشک، دهدز، بهبهان و هندیجان پایگاه هلال‌احمر وجود دارد که برای افراد در راه مانده شرایط اسکان وجود دارد.

    مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان عنوان کرد: ۲۶۶ نیروی امدادی به صورت شبانه‌روز به همراه تجهیزات لازم، خودرو نجات، خودرو ارتباطات، موتورلانس و ۲ فروند بالگرد پشتیبانی دو مسیر شلمچه و چذابه را به عهده دارند.

    وی گفت: در ۱۳ مهرماه جمعاً ۱۱۷ نفر به دو پایگاه درمانی در شلمچه و چذابه مراجعه کردند که ۸۰ نفر آن‌ها در شلمچه و ۳۷ نفر در چذابه بودند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *