×
آخرین اخبار

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان: شهروندان فاصله گذاری را رعایت نمایند تا شاهد بیماری کرونا نباشیم

  • کد نوشته: 23005
  • ۱۳۹۹-۰۲-۰۲
  • 784 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز از هندیجان دکتر رئیسی مدیرشبکه بهداشت درمان هندیجان اظهار کرد: باتوجه به وضعیت بیماران کرونا در شهرستان هندیجان بدین شکل است که امروز ۹۹/۲/۲ با مرخص شدن دو مورد دیگر از بیماران مبتلا به کرونا، تعداد بهبود یافته ها از کل دوازده مورد مثبت یازده مورد + یک مورد غیر ساکن […]

    مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان: شهروندان فاصله گذاری را رعایت نمایند تا شاهد بیماری کرونا نباشیم

    به گزارش دیدگاه نیوز از هندیجان دکتر رئیسی مدیرشبکه بهداشت درمان هندیجان اظهار کرد: باتوجه به وضعیت بیماران کرونا در شهرستان هندیجان بدین شکل است که امروز ۹۹/۲/۲ با مرخص شدن دو مورد دیگر از بیماران مبتلا به کرونا، تعداد بهبود یافته ها از کل دوازده مورد مثبت یازده مورد + یک مورد غیر ساکن شهرستان، به هفت مورد رسیده و هم اکنون چهار نفر در بخش قرنطینه بیمارستان شهدا بستری و تحت مراقبت هستند.

    مدیر شبکه بهداشت درمان هندیجان افزود: متاسفانه یک نفر نیز به علت کهولت سن و داشتن بیماریهای زمینه ای بر اثر شدت ابتلا به ویروس کووید ۱۹ جان خود را از دست داده است. اما همچنان موارد مشکوک به کرونا به بیمارستان مراجعه میکنند و این نشان از حضور بیماری در شهرستان دارد.. موضوع حائز اهمیت این است که در صورت بروز هرگونه علائم بیماری فورا به بیمارستان شهداء یا مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۱ (جنوبی) به عنوان مرکز ۱۶ ساعته واقع درهندیجان جنوبی جنب اورژانس از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۱۲ شب، مراجعه نمایند و با مراقبت خود از انتقال بیماری به اطرافیان خود جلوگیری کنید. علاوه بر این هر فرد عادی نیز میتواند ناقل بدون علامت بیماری باشد.

    دکتر رئیسی ادامه داد: بار دیگر از مردم فهیم شهرستان، تقاضا مندیم به توصیه ها و دستورات اعلام شده دقت نمایند، در اجرا و رعایت این توصیه ها جدی باشند و با حفظ فاصله فیزیکی خود، از حضور در مکانهای پر ازدحام خودداری نمایند. محدودیتهای اجباری تردد کم شده است ولی این به معنی خارج شدن از بحران نیست، بلکه این محدودیتها به مردم واگذار شده تا خود به شکل هوشمند نکات مراقبتی را رعایت کنند. وی
    در پایان گفت: در مرحله نخست طرح غربالگری کرونا، صد درصد جمعیت شهرستان توسط همکاران بهداشت و بهورزان پر تلاش پوشش داده‌ شد. اکنون در مرحله دوم، وضعیت تمامی افراد بخصوص افراد بالای ۶۰ سال، زنان باردار و بیماران با سابقه دیابت، سرطان و قلبی و عروقی را بررسی می‌کنیم. شهروندان در این مرحله با پاسخ به تماس‌های سامانه های ۱۹۰ و ۴۰۳۰ وزارت بهداشت، با ماموران بهداشت همکاری کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *