×
آخرین اخبار

مدیر تعاون روستایی خوزستان: توزیع مناسب کود و آرد خط قرمز تعاون روستایی خوزستان است

  • کد نوشته: 18615
  • ۱۳۹۸-۰۸-۰۶
  • 726 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ جمشید بنی فری در جلسه شورای اداری تعاون روستایی خوزستان خواستار توزیع دقیق و با جدیت آرد و کود توسط عاملین تعاون روستایی شد.  مدیر تعاون روستایی خوزستان در جلسه شورای اداری که با حضور روسای ادارات تعاون روستایی شهرستان ها و مدیران عامل اتحادیه ها در سالن جلسات تعاون روستایی […]

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ جمشید بنی فری در جلسه شورای اداری تعاون روستایی خوزستان خواستار توزیع دقیق و با جدیت آرد و کود توسط عاملین تعاون روستایی شد.
     مدیر تعاون روستایی خوزستان در جلسه شورای اداری که با حضور روسای ادارات تعاون روستایی شهرستان ها و مدیران عامل اتحادیه ها در سالن جلسات تعاون روستایی خوزستان که با تاکیدات ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان و پیرو جلسات متعدد برگزار شد، خواستار توجه ویژه و نظارت دقیق تمامی بخش ها در زمینه توزیع مناسب کود و آرد توسط عاملین تعاون روستایی شد.
    وی با اشاره به اینکه تمامی عملیات توزیع آرد و کود می بایست در سامانه طراحی شده ضبط و ثبت گردد گفت: متاسفانه یکی از اشکالاتی که به موضوع توزیع آرد و کود برمی گردد ، عدم رصد مناسب در این زمینه است که به خوبی انجام نمی شد ، لذا باید طبق مستندات و سامانه جدید (نپ) پیگیری مناسبی در راستای توزیع کود و آرد داشته باشیم.
    مدیر تعاون روستایی خوزستان در پایان گفت: ضبط آمار و اطلاعات توزیع کود و آرد در سامانه طراحی شده که به صورت الکترونیکی اداره می شود، نشان می دهد آرد و کود به چه میزان و چگونه توزیع شده است.
    وی گفت: خوزستان مهمترین استان کشاورزی کشور است و کشاورزان زیادی از موضوع کود ذینفع هستند و می توانند باعث تولید و رونق اقتصادی شوند، لذا همه تلاشمان را باید به کار گیریم تا نهاده های کشاورزی و آرد به صورت عادلانه و بدون هیچ شبه ای به دست مصرف کننده واقعی برسد.
    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *