×
آخرین اخبار

مدیر آموزش و پرورش هندیجان خبرداد: کنکور ۹۸ در هندیجان برگزار می شود.

  • کد نوشته: 16375
  • ۱۳۹۸-۰۴-۰۵
  • 695 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از هندیجان، جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری سال ۹۸ شهرستان هندیجان با حضور معاون فرماندار و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. در این جلسه عباسی مدیر آموزش و پرورش ، حیدری نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و موسوی مسئول حفاظت آزمون شهرستان در […]

    مدیر آموزش و پرورش هندیجان خبرداد: کنکور ۹۸ در هندیجان برگزار می شود.

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از هندیجان، جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری سال ۹۸ شهرستان هندیجان با حضور معاون فرماندار و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
    در این جلسه عباسی مدیر آموزش و پرورش ، حیدری نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و موسوی مسئول حفاظت آزمون شهرستان در کنکور ۹۸ حضور داشتند.
    بهنام خضعلی معاون فرماندار با تاکید بر اهمیت و حساسیت کنکور از همه حاضرین خواست تا در برگزاری این آزمون نهایت همکاری را با آموزش و پرورش داشته باشند.
    عباسی مدیر آموزش و پرورش نیز  ضمن خواستار همکاری تمامی دستگاههای شهرستان هندیجان جهت هرچه بهتر برگزار شدن کنکور اظهارداشت : نتیجه تلاش ۱۲ ساله فرزندان ما در این آزمون مشخص خواهد شد ، لذا مهمترین اتفاق زندگی آنها در این روز رقم خواهد خورد پس ضروریست با همکاری هم بهترین امکانات را جهت برگزاری آن فراهم نماییم .
    در این جلسه مسئولین و مدیران دستگاهای اجرایی حضور داشتند.
    در کنکور امسال تعداد ۴۹۵ نفر داوطلب در ۵ گروه آزمایشی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیرماه به رقابت می پردازند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *