×
آخرین اخبار

قیمت اجاره مسکن در لرستان تا سقف ۱۵ درصد لحاظ می شود

  • کد نوشته: 29614
  • ۱۳۹۹-۰۴-۰۸
  • 436 بازدید
  • استاندار لرستان گفت: قیمت اجاره مسکن در لرستان تا سقف ۱۵ درصد لحاظ می شود و در صورت بروز هرگونه تخلف با بنگاه های معاملات املاک و طرفین قرارداد برخورد قانونی انجام می گیرد.
    قیمت اجاره مسکن در لرستان تا سقف ۱۵ درصد لحاظ می شود

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، سید موسی خادمی در رابطه با بحث مسکن در استان اظهارداشت: موضوع مسکن از مهمترین دستور کارهای این روزهای دولت است که با جدیت در پی حل معضلات این حوزه هستیم.

    وی افزود: با تصمیم ستاد ملی، از امروز نظارت بر قیمت مسکن و اجاره املاک در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد در دو بخش بلند مدت و کوتاه مدت این مشکل برطرف شود.

    استاندار لرستان عنوان کرد: کاهش قیمت مسکن از طریق طرح اقدام ملی و واگذاری زمین ارزان قیمت به افراد فاقد مسکن و انبوه سازان به ویژه واگذاری اراضی بلا استفاده دولتی از روش های بلند مدت عنوان شد و در لرستان نیز در حال شناسایی این اراضی جهت واگذاری هستیم.

    وی بیان کرد: در رابطه با روش کوتاه مدت حل مشکلات مسکن مقرر شد از امروز املاکی که قرار داد اجاره آنها به پایان رسیده است برای تمدید، محدودیت هایی وضع شود، بدین ترتیب که در تهران حداکثر تا سقف ۲۵ درصد، کلان شهرها تا ۲۰ درصد و سایر شهرهای کشور تا ۱۵ درصد افزایش اجاره بها نسبت به سال گذشته لحاظ شود.

    خادمی گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی، قیمت اجاره مسکن برای لرستان تا سقف ۱۵ درصد لحاظ می شود و در صورت بروز هر گونه تخلف با بنگاه های معاملات املاک و طرفین قرارداد برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *