×
آخرین اخبار

فعالیت شش گروه انجمن معتادان گمنام در شادگان

  • کد نوشته: 4813
  • ۱۳۹۶-۰۴-۲۷
  • 1070 بازدید
  • معاون فرماندار شادگان گفت: شش گروه انجمن معتادان گمنام با عناوین آرامش، راه نجات، صداقت، وحدت، اتحاد و رهایی در شهرستان شادگان فعالیت می‌کنند.

    فعالیت شش گروه انجمن معتادان گمنام در شادگان

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شادگان نعمت الله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان در جلسه شورای هماهنگی فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان از فعالیت شش گروه از انجمن معتادان گمنام در شادگان خبر داد و گفت: این گروه ها با برگزاری جلسات منظم و مستمر در راستای ایجاد محیطی امن و مناسب برای انتقال پیام بهبودی اعضا به یکدیگر تلاش می کنند.
    معاون فرماندار شادگان با اشاره به تاریخچه تشکیل انجمن معتادان گمنام اظهار داشت: این انجمن نهادی مردمی، خودجوش و جهانی است که در سال ۱۳۳۲ ه ش توسط افرادی که خود در زمانی گرفتار اعتیاد بودند بنیانگذاری شد و هم اکنون در بیش از ۱۳۰ کشور جهان منجمله ایران فعال است.
    وی با تقدیر و تشکر از فعالیت های ارزنده اعضای این انجمن در شهرستان یادآور شد: انجمن معتادان گمنام در سال ۱۳۶۹ در ایران فعالیت خود را آغاز کرد و بیش از ده سال است که گروهها و اعضای این انجمن در شهرستان شادگان فعال هستند.
    آلبوغبیش با تاکید بر ضرورت تعامل هرچه بیشتر و بهتر اعضای شورای هماهنگی فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجمن معتادان گمنام گفت: راز موفقیت این انجمن و رشد سریع تعداد گروهها و جلسات، ناشی از رعایت اصل گمنامی و عدم ثبت و نگهداری هرگونه سوابق برای افراد است که باید این خصیصه تقویت و ادامه پیدا کند.
    معاون فرماندار شادگان در ادامه خاطر نشان ساخت بر اساس آخرین برآورد، تعداد اعضای انجمن معتادان گمنام ایران بیش از ۴۰۰ هزار نفر برآورد شده و در حال حاضر بطور هفتگی حدود ۶۸ هزار جلسه در دنیا و بیش از ۲۱ هزار جلسه در سطح کشور در راستای بهبودی مبتلایان به مواد مخدر تشکیل می‌شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *