×
آخرین اخبار

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان: ۱۰ نانوایی ‌متخلف در مسجدسلیمان پلمپ شد

  • کد نوشته: 36467
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۶
  • 551 بازدید
  • فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از پلمب ۱۰ واحد نانوایی متخلف به علت نارضایتی مردم از نحوه خدمات رسانی و فروش غیر مجاز سهمیه آرد نانوایی خبر داد. به گزارش دیدگاه نیوز، سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در زمینه نارضایتی شهروندان از فعالیت و نحوه خدمات رسانی واحد‌های نانوایی، […]

    فرمانده انتظامی مسجدسلیمان: ۱۰ نانوایی ‌متخلف در مسجدسلیمان پلمپ شد

    فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از پلمب ۱۰ واحد نانوایی متخلف به علت نارضایتی مردم از نحوه خدمات رسانی و فروش غیر مجاز سهمیه آرد نانوایی خبر داد.

    به گزارش دیدگاه نیوز، سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در زمینه نارضایتی شهروندان از فعالیت و نحوه خدمات رسانی واحد‌های نانوایی، بیش از ۱۰۰ واحد صنفی این شهرستان را مورد بازدید قرار دادند.

    او افزود: در نتیجه این بازدید‌ها و رصد اطلاعاتی مبنی بر صحت موضوع ۱۰ واحد صنفی برابر نظام صنفی به دلیل فروش غیر مجاز سهمیه آرد به نرخ آزاد و خدمت رسانی نکردن مطلوب به مردم با هماهنگی مرجع قضائی پلمپ و سهمیه آرد آن‌ها قطع شد.

    سرهنگ حسینی با تاکید بر نظارت مستمر پلیس بر واحد‌های صنفی و برخورد قانونی با متخلفان، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی مانند رعایت نکردن مسائل بهداشتی، احتکار، فروش غیر مجاز و … مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *