×
آخرین اخبار

فرش قرمز سوئد برای جاسوس ایرانی موساد

  • کد نوشته: 9910
  • ۱۳۹۶-۱۱-۲۹
  • 671 بازدید
  • دیدگاه نیوز / دولت سوئد اعلام کرد به «احمدرضا جلالی» که در ایران به جاسوسی برای موساد متهم شده، تابعیت اعطا کرده است. به نوشته پایگاه اینترنتی «رادیو سوئد»، دولت سوئد پیش از این اعلام کرده بود که پیگیر پرونده جلالی است، اما از آنجا که او تبعه سوئد نیست و تنها مجوز اقامت دائم […]

    فرش قرمز سوئد برای جاسوس ایرانی موساد

    دیدگاه نیوز / دولت سوئد اعلام کرد به «احمدرضا جلالی» که در ایران به جاسوسی برای موساد متهم شده، تابعیت اعطا کرده است.

    به نوشته پایگاه اینترنتی «رادیو سوئد»، دولت سوئد پیش از این اعلام کرده بود که پیگیر پرونده جلالی است، اما از آنجا که او تبعه سوئد نیست و تنها مجوز اقامت دائم را در اختیار داشته، این پیگیری با چالش‌ها و پیچیدگی‌هایی مواجه بوده است.
    به همین دلیل اداره مهاجرت سوئد امروز به رسانه‌ها اعلام کرده که جلالی رسما تابعیت سوئدی دریافت کرده و از این پس شهروند این کشور به شمار می‌آید.
    جلالی که به عنوان محقق در سوئد فعال بوده، سال ۱۳۹۵ به اتهام ارتباط با سرویس‌های جاسوسی خارجی از جمله موساد و انتقال اطلاعات محرمانه برنامه هسته‌ای ایران، بازداشت شد.
    یکی از اتهامات جلالی یکی وی اعلام نشانی و برخی مشخصات سی نفر از افراد شاخص پروژه‌های تحقیقاتی، نظامی و هسته‌ای از جمله شهیدان مجید شهریاری و مسعود علی‌محمدی به افسران اطلاعاتی موساد است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *