×
آخرین اخبار

فالوئرهای توییتر ترامپ “جعلی” از آب درآمدند

  • کد نوشته: 13618
  • ۱۳۹۷-۰۷-۲۲
  • 426 بازدید
  • دیدگاه نیوز/یک وبسایت که حساب‌های کاربری توییتر را بررسی می‌کند، پی برده است که ۶۰ درصد از دنبال‌کنندگان (فالوئرهای) ترامپ، حساب‌های جعلی هستند. به گزارشروزنامه دیلی میل، شرکت “اسپارک تورو” این ادعا را پس از آن مطرح کرد که هفته گذشته ابزاری را برای کشف دنبال‌کنندگان جعلی حساب‌های کاربری توییتر اجرا کرد. اسپارک تورو در […]

    فالوئرهای توییتر ترامپ “جعلی” از آب درآمدند

    دیدگاه نیوز/یک وبسایت که حساب‌های کاربری توییتر را بررسی می‌کند، پی برده است که ۶۰ درصد از دنبال‌کنندگان (فالوئرهای) ترامپ، حساب‌های جعلی هستند.

    به گزارشروزنامه دیلی میل، شرکت “اسپارک تورو” این ادعا را پس از آن مطرح کرد که هفته گذشته ابزاری را برای کشف دنبال‌کنندگان جعلی حساب‌های کاربری توییتر اجرا کرد.

    اسپارک تورو در مطلبی اظهار کرد که علاقه بیش از معمول کاربران به حساب توییتر دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا این وبسایت را ترغیب کرد که بررسی کاملی را در خصوص دنبال‌کنندگان آن انجام دهد.

    به گفته این شرکت، طی این بررسی هر یک از ۵۴,۷۸۸,۳۶۹ دنبال کننده ترامپ در توییتر مورد بررسی قرار گرفتند و ۳۳,۴۲۰,۹۰۵ مورد از آن‌ها حساب‌های جعلی بودند.

    حساب کاربری دونالد ترامپ بالاترین درصد دنبال‌کنندگان جعلی را در لیست مورد بررسی این وبسایت داشته است.

    پس از حساب ترامپ، حساب کاربری جری براون، فرماندار کالیفرنیا بیشترین میزان دنبال‌کنندگان جعلی را دارد.

    اسپارک تورو پی برده است که نیمی از دنبال‌کنندگان براون در توییتر جعلی هستند.

    توییتر با بحرانی جدی در مدیریت دنبال‌کنندگان مواجه است و ۴۳.۷ درصد از دنبال‌کنندگان حساب کیتی پری، ستاره موسیقی پاپ که بیشترین دنبال کننده را در این شبکه اجتماعی دارد نیز جعلی هستند.

    باراک اوباما، رییس جمهور پیشین آمریکا نیز سومین نفر در لیست بیشترین دنبال‌کنندگان توییتری است و ۱۰۲.۷ میلیون دنبال‌کننده دارد که حدود ۴۸.۱ در صد از آن‌ها حساب‌های جعلی هستند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *