×
آخرین اخبار

عکس وحشتناک از چهره کبود شده دختر اصفهانی / این ماجرا اشک همه را در می آورد

  • کد نوشته: 9782
  • ۱۳۹۶-۱۱-۲۴
  • 1494 بازدید
  • این کودک ۱۲ بهمن توسط شهروندان خمینی‌شهر به بیمارستان اشرفی این شهرستان انتقال یافته بود. این کودک در مصاحبه اولیه با مددکاران اورژانس اجتماعی به موضوع مورد ضرب‌وشتم قرارگرفتن توسط برادرش اشاره کرده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد این دختربچه که زهرا نام دارد، حدود ۴ساله با برادر و زن برادرش زندگی می‌کرده و در خانه […]

    عکس وحشتناک از چهره کبود شده دختر اصفهانی / این ماجرا اشک همه را در می آورد

    این کودک ۱۲ بهمن توسط شهروندان خمینی‌شهر به بیمارستان اشرفی این شهرستان انتقال یافته بود. این کودک در مصاحبه اولیه با مددکاران اورژانس اجتماعی به موضوع مورد ضرب‌وشتم قرارگرفتن توسط برادرش اشاره کرده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد این دختربچه که زهرا نام دارد، حدود ۴ساله با برادر و زن برادرش زندگی می‌کرده و در خانه برادرش مورد ضرب‌وشتم قرار گرفته است. معاون اجتماعی بهزیستی استان اصفهان با بیان این‌که درحال حاضر با توجه به فشارهای روانی که به این کودک ۴ساله وارد آمده، به هیچ‌کس اعتماد نداشته و درخصوص اتفاقاتی که برایش افتاده، با کسی سخن نمی‌گوید، اضافه کرد: باید توجه داشت که این کودک هنوز هویت مشخصی ندارد و معلوم نیست در کدام‌یک از شهرستان‌های اصفهان مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

     

    وی با بیان این‌که هنوز این کودک تحویل بهزیستی نشده است، گفت: بنابر دستور دادستان خمینی‌شهر، این کودک پس از ترخیص از بیمارستان تحویل بهزیستی می‌شود و مددکاران نسبت به شناسایی هویت وی اقدام خواهند کرد.

     

    ناجی در ادامه با بیان این‌که سالانه ۵۰ کودک سرراهی در استان اصفهان شناسایی و تحویل بهزیستی می‌شود، افزود: کودکانی که سن کمتری دارند، تحویل خانواده‌هایی در صف انتظار فرزندخواندگی شده و کودکان با سن بالاتر در مراکز بهزیستی نگهداری می‌شوند. افرادی که در صف فرزندخواندگی هستند، نسبت به تحویل کودکان بالای ۲‌سال تمایلی ندارند. معاون اجتماعی بهزیستی استان اصفهان اضافه کرد: طی ۶ماه اخیر، ٧ کودک به خانواده‌هایی در صف انتظار فرزندخواندگی استان اصفهان تحویل شده است. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *