×
آخرین اخبار

طرح سؤال از رئیس‌جمهور فردا در مجلس کلید می‌خورد

  • کد نوشته: 9907
  • ۱۳۹۶-۱۱-۲۸
  • 704 بازدید
  • دیدگاه نیوز / جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به طرح سؤال از رئیس‌جمهور در مجلس اظهار کرد: پس از کشمکش‌های طولانی بنده و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درنهایت سؤال از رئیس‌جمهوری فردا در کمیسیون اقتصادی مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت. وی با تأکید بر اینکه تیم اقتصادی دولت باید مطالبات اقتصادی مردم را […]

    طرح سؤال از رئیس‌جمهور فردا در مجلس کلید می‌خورد

    دیدگاه نیوز / جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به طرح سؤال از رئیس‌جمهور در مجلس اظهار کرد: پس از کشمکش‌های طولانی بنده و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درنهایت سؤال از رئیس‌جمهوری فردا در کمیسیون اقتصادی مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

    وی با تأکید بر اینکه تیم اقتصادی دولت باید مطالبات اقتصادی مردم را پاسخ دهد، افزود: فردا طرح سؤال از رئیس‌جمهور با حضور وزیر اقتصاد و دارائی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری، رئیس‌کل بانک مرکزی در کمیسیون اقتصاد بررسی خواهد شد.

    نماینده مردم رشت در مجلس گفت: طبق آیین‌نامه داخلی مجلس اگر تیم اقتصادی دولت نتواند نمایندگان را از مشکلات اقتصادی نظیر مسائل مالباختگان مؤسسات مالی و اعتباری و نرخ ارز و سایر موارد راضی کند رئیس‌جمهور پس از ده روز باید در صحن علنی مجلس حاضر شود و به سؤالات نمایندگان پاسخ دهد.

    نماینده سؤال‌کننده از رئیس‌جمهور بابیان اینکه طرح سؤال از رئیس‌جمهور جدای از مخالفت دولتی‌ها با مخالفت رئیس مجلس نیز همراه بوده افزود: در جایی که همه مسئولان دولتی و همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی در تلاش بودند تا طرح سؤال از رئیس‌جمهور وارد فرایند قانونی خود نشود درنهایت نمایندگان موفق شدند سؤال از رئیس‌جمهور را به مجلس بکشانند.

    عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با تاکید بر اینکه دولت باید خود را خدمت‌گذار مردم بداند و مشکلات اقتصادی آن‌ها را حل کند، تصریح کرد: نمایندگان در تلاش هستند تا حقوق مردم را استیفا کنند و در این مسیر هیچ‌گاه کوتاه نخواهند آمد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *