×
آخرین اخبار

شهردار مسجدسلیمان در جشن نیمه شعبان: ما از کیسه انقلاب و رهبری هزینه نمی کنیم

  • کد نوشته: 2471
  • ۱۳۹۶-۰۲-۲۵
  • 1283 بازدید
  • قاسمی صالح بابری اذعان داشت: در شهری که ۲۲ محله در یک سال آسفالت می گردد، آنهم محله های خاکی، کار بزرگی صورت گرفته، و آقایانی که خودشان در جایی که مسئولیت داشتند، متاسفانه آن مجموعه غیرانتفاعی را تا مرز ورشکستگی پیش برده اند، و در طی روزهای گذشته در محافل عمومی و جلسات شبانه با اظهار نظرهای غیر منصفانه ابراز می نمایند که مگر شهرداری‌ چه کار مثبتی انجام داده است.

    شهردار مسجدسلیمان در جشن نیمه شعبان: ما از کیسه انقلاب و رهبری هزینه نمی کنیم

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، به مناسبت ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (ع) و ایام شعبانیه، شب گذشته روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان با یک برنامه ریزی مناسب، در راستای بزرگداشت مناسبت های ملی مذهبی و ترویج فرهنگ عمومی، اقدام به برگزاری «جشن بزرگ ولادت مولای مهربانی» در محل پارک ۱۱ هکتاری ورودی شهر با حضور هنرمندان صدا و سیمای مرکز خوزستان نمود.

    در این‌ روز که با حضور پر شور شهروندان مسجدسلیمان همچون گذشته انجام می گردید، عبداله قاسمی صالح بابری شهردار، مسئولین واحدهای مختلف شهرداری و ادارات دولتی حضور داشته، و هنرمندان صدا و سیمای مرکز خوزستان از جمله وصی الله عبداللهی مجری توانمند صدا و سیمای خوزستان در کنار گودرز ظاهری به عنوان مجری برنامه، مهدی صالحی بازیگر اصلی برنامه کودک بادبادک‌ها در آیتم شعبده بازی و تردستی، امید محمودی، کوهیار بختیاری، امید ‌تقی پور در بخش‌های اجرای موسیقی پاپ و بختیاری و گروه هنری کات با اجرای میان پرده طنز به هنرنمایی پرداختند.

    در بخشی از این مراسم عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان ضمن خیر مقدم و تبریک سالروز خجسته میلاد امام زمان (ع)، با اشاره به گزارش عملکرد اقدامات انجام شده توسط شهرداری مسجدسلیمان در طی مدت زمان یکسال تصریح کرد: با توجه به شروع دوره پنجم اقدامات شوراها، شاید این آخرین گزارشی باشد که خدمت شما همشهریان گرانقدر ارائه میدهم، که امروز بر خودم واجب دانستم زحمات بخش بزرگی از کارکنان دولت و مجموعه بزرگ دولت در حوزه شهری را خدمت شما عنوان نمایم.

    وی افزود: این مهم میسر نمی گردید، مگر با همبستگی همکاران خوبمان در شهرداری مسجدسلیمان، که من در اینجا دست همه آنها را به گرمی می فشارم و امیدوارم زحماتی که در این یکسال گذشته، این عزیزان با بنده حقیر تحمل کردند در فرصت‌های مناسب جبران نمایم.

    وی در ادامه گفت: امروز به مدد حمایت‌های شما مردم شریف مسجدسلیمان در سالی که گذشت، ما شاهد فعالیت های خوب عمرانی از منطقه بی بیان تا شهرک ۱۴۰۰ واحدی مسجدسلیمان بوده ایم.

    وی عنوان کرد: من امروز به جرات می توانم به همه شما بگویم، که هیچ نقطه ای از شهر مسجدسلیمان نبوده که‌ فعالیت عمرانی در حوزه آسفالت، عمران شهری، توسعه معابر و سرانه فضای سبز، احداث کانال های فاضلابی که در حیطه وظایف شهرداری مسجدسلیمان نبوده، به مرحله انجام نرسیده باشد، که در همین خصوص شایستگی و‌ لیاقت شما شهروندان عزیز بالاتر از این موارد قابل ذکر خواهد‌ بود.

    وی اظهار داشت: شهرداری مسجدسلیمان ۲۲,محله خاکی را در مناطق مختلف سطح شهر آسفالت نموده، و در این میان بی انصافی است که در دوره ای که فعالیت‌های چشم گیری صورت گرفته، بعضی از آقایان‌ بیایند برای تخریب شورای شهر فعلی، و در متینگ ها و کمیته های خودشان اعلام نمایند آسفالت کار بزرگی‌ نیست، که ما می گوئیم حق شهروندان ما بیشتر از این چیز‌ها است.

    قاسمی صالح بابری اذعان داشت: در شهری که ۲۲ محله در یک سال آسفالت می گردد، آنهم محله های خاکی، کار بزرگی صورت گرفته، و آقایانی که خودشان در جایی که مسئولیت داشتند، متاسفانه آن مجموعه غیرانتفاعی را تا مرز ورشکستگی پیش برده اند، و در طی روزهای گذشته در محافل عمومی و جلسات شبانه با اظهار نظرهای غیر منصفانه ابراز می نمایند که مگر شهرداری‌ چه کار مثبتی انجام داده است.

    وی بیان کرد: شهرداری با مشکلات و گرفتاری‌های مالی و عدم وجود بودجه مناسب، توانسته ۲۲ محله خاکی را طی یکسال آسفالت نموده، که تقریبا ماهی دو محله و همچنین در همین مدت کوتاه ۱۵ بوستان محله ای را عملیات آغاز یا به اتمام رسانده است، احداث ادامه ی پارک ۱۱ هکتاری، تعریض و احداث بلوار هشت بنگله و تعریض پل در آینده ی نزدیک، احداث جاده دسترسی نمره ۲ به کوی شهید لرستانی، احداث جاده میانبر سه راهی پشت برج به کوی نفتخیز و . . . که در کنار این موارد در بحث نیروی انسانی شهرداری تقریبا حقوق را به روز کرده است، که این روند باز پرداخت مطالبات پرسنل در سالهای متمادی همیشه با پنج ماه حقوق عقب مانده مواجه بود.

    وی گفت: در حوزه‌ فرهنگی، جشن هایی که شما می بینید وظیفه ماست که برای شما و‌ روحیه نشاط بخشی ارائه نمائیم، که هر ماه تقریبا یک جشن برگزار گردیده، و همه اینها از وظایف شهرداری می باشد، و اما اینکه متاسفانه افرادی از روی غرض بیایند و سیاه نمایی کارهای خدمت‌گذاران شما را در حوزه شهری بی نتیجه قلمداد نمایند، این کار غلط، شایسته و درخور انسانیت نیست.

    این مقام مسئول ضمن گلایه از بعضی پرسنل شهرداری، با تاکید‌ این جمله ادامه داد: عده ای متاسفانه خودشان را خوبان و مدیران جامعه می دانستند، در صورتی که مسئولیت داشتند، و دیگران را سمت انواع و اقسام انتقادها قرار دادند، ما می بینیم با این که پشت این نقاب، باز هم چهره مثبت خودشان را به شهروندان معرفی و القا می کنند، اما ما به این آقایان عرض کنیم، شما اگر خوبید به واسطه خدمتی است که در سایه ارکان نظام جمهوری اسلامی انجام داده داده‌اید.

    وی در بخش دیگری از همین موضوع بیان نمود: ما اگر از شما که خودتان را خوبان جامعه می دانید، انقلابی تر نباشیم، کمتر هم نخواهیم بود، اگر نسبت به دولت انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری ارادات که نداشته باشیم، اما از شما کمتر نخواهیم داشت، و فرق مجموعه ما که امروز مدیریت شهری و کشوری را بر عهده دارد، این نکته خواهد‌ بود که ما از کیسه انقلاب، نظام و رهبری هزینه نمی کنیم، ما امروز خودمان را هزینه انقلاب، نظام و رهبری خواهیم کرد و نخواسته ایم رهبری را هزینه خودمان بنمائیم، و با راه انداختن موج حاشیه و ایجاد تنش در برنامه های مسائل شهری ورود پیدا کنیم.

    وی خاطر نشان کرد: یک بار مردم به شما اعتماد کردند، و بار دوم به شما اعتماد نکرده و شما را رد صلاحیت کردند و بعضی مواقع متأسفانه کاندیداهای شورای شهر فکر می کنند که قرار است، شورای شهرداری تشکیل بدهند، تمام هجمه ها و انتقادات آنها بر علیه شهرداری است.

    عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان در پایان افزود: متاسفانه تر از این، بعضی‌ از کارمندان شهرداری که بارها در عرصه انتخابات شرکت کردند، مردم دست رد به سینه شان زدند، آنها داعیه تر و طلبکار هستند، همین افراد که در سمتی انجام وظیفه ننموده اند و در محل کار خود نیز وظایف قانونی خودشان را انجام نمیدادند، و سی ان جی را تبدیل به سی ان جیب کرده بودند. و در این میان مردم باید این افراد را بشناسند، چهره های مخوفی که امروز تحت این عنوان که می‌خواهم بیایم و کاندید شوم و رای کسب نمایم، و با ورودم در شورای شهر، مقدار پرونده هایی که در حوزه تخلفات اداری مالی در سی ان جی در دادگاه ها تشکیل شده، مختومه کنم، این افراد قابل اطمینان نیستند و همه شما آنها را می شناسید.

    .

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *