×
آخرین اخبار

شروع اجرای نمایش شاد و موزیکال مزرعه رنگارنگ جدیدترین اثر هنرمند با تجربه نمایش شهرستان مسجدسلیمان حجت اله ناصری کریموند

  • کد نوشته: 20419
  • ۱۳۹۸-۱۱-۲۴
  • 1948 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ نمایش شاد و موزیکال مزرعه رنگارنگ به نویسندگی ایمان اسدی خواه و کارگردانی و سرپرستی هنرمند با تجربه تئاتر شهرستان حجت اله ناصری کریموند آغاز به کار کرد. حجت اله ناصری کریموند کارگردان این نمایش در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این نمایش با بازیگردانی و مشاور کارگردان استاد ابراهیم […]

    شروع اجرای نمایش شاد و موزیکال مزرعه رنگارنگ جدیدترین اثر هنرمند با تجربه نمایش شهرستان مسجدسلیمان حجت اله ناصری کریموند

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ نمایش شاد و موزیکال مزرعه رنگارنگ به نویسندگی ایمان اسدی خواه و کارگردانی و سرپرستی هنرمند با تجربه تئاتر شهرستان حجت اله ناصری کریموند آغاز به کار کرد.

    حجت اله ناصری کریموند کارگردان این نمایش در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این نمایش با بازیگردانی و مشاور کارگردان استاد ابراهیم قزلی اجراهای خود را بعد از چهار ماه تمرین مداوم با حضور۳۶ بازیگر در فرهنگسرای جوان نفتک آغازنمود.

    وی افزود: این نمایش شاد و موزیکال از۲۳بهمن تا ۱۴اسفند بمدت دو سانس ثابت ۱۷ و ۱۹شب درفرهنگسرای جوان نفتک و از ۱۵اسفند الی ۲۸ اسفند ۹۸ در آمفی تئاتر ادره ارشاد و فرهنگ اسلامی بروی صحنه خواهدرفت

    این هنرمند مسجدسلیمانی خاطرنشان کرد: نمایش مزرعه کاری ازگروه نمایشی منتظران وابسته به انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان  مسجدسلیمان و همچنین با همکاری واحد خانه جوان و کانون قرآن امور فرهنگی و هنری و روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و ادارات آموزش و پرورش و معاونت فرهنگی و هنری شهرداری مسجدسلیمان تمرین و آماده اجراشده است.

    وی اظهار کرد: این نمایش از بین۸۰ نفر هنرجوی دختر در طول ۴ ماه به ۳۶ نفر رسیده اند و ۴ نفر بزرگسال و ۳۲ نفر کودک و نوجوان و جوان در مقاطع مختلف در آن هنرنمایی می کنند. ایمان اسدی خواه، زینب موری، شهین محمدی، ساغرکرمپور، یاسین مهر توکل، ایمان عبداله خانی، سمیه مددی، خانم دارابپور و رضوان مرادی در آن همکاری می کنند.

    حجت اله ناصری کریموند کارگردان این نمایش در بخضی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: این نمایش یک نمایش شاد و موزیکال ویژه کودکان ونوجوانان می باشد که با هزینه و امکانات شخصی و کامل آماده شده است که پربازیگرترین و پرهزینه ترین نمایش مسجدسلیمان در ژانرکودک می باشد و در شب تولد فرزند معلولم امیرمحمد عزیز و معصوم شروع بکارکرده ام و انتظارکمک و همکاری ویژه از مسولین رادارم.

    کارگردان نمایش مزرعه گفت: من تمام وقت و توانم و هزینه و امکاناتم را برای پیشرفت تئاتر شهرم بکار بردم و همچنین در طول سال ها خدمتم نیروهای جدید و جوان بسیاری را تربیت و به جامعه هنری شهرستان تقدیم کرده ام  انتظار ما این است که در بحث اطلاع رسانی و خبررسانی در این زمینه از طرف اهالی خبر و رسانه  که الحق و الانصاف جز بهترین ها هستند تمام تلاش خود را در جهت حمایت از قشر هنرمندان  شهرستان دارم.

    حجت اله ناصری کریموند از هنرمندان با تجربه و دلسوز شهرستان در ادامه افزود: از استاد حیدری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان ، حجت الاسلام حاج اقا امینی ، کورش مهری بابادی ، هیات نظارت بر تئاتر شهر و سرکار خانم نجف کوچک ، جناب استاد حاج داودی و استاد علی عیدیوندی معاونت اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان و کلیه عوامل و بازیگران و خانواده های دلسوز و قدردان گروه بازیگران که حامی ما در این مدت بودند نهایت تقدیر و تشکر نمود.

    این هنرمند مسجدسلیمانی در پایان از کلیه دوستداران فرهنگ و هنر و نمایش و کودکان و نوجوانان برای دیدن این نمایش شاد و موزیکال دعوت بعمل آورد.

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “شروع اجرای نمایش شاد و موزیکال مزرعه رنگارنگ جدیدترین اثر هنرمند با تجربه نمایش شهرستان مسجدسلیمان حجت اله ناصری کریموند”

    1. ناشناس گفت:

      خیلی خوب بود

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *