×
آخرین اخبار

شایعات در مورد عروسی پسر یکی از چهره‌های قرآنی

  • کد نوشته: 9086
  • ۱۳۹۶-۱۰-۳۰
  • 526 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: رفتار استکبار به سرکردگی آمریکا همچنان با ایران اسلامی خصمانه است و دل سپردن به اجانب با هر عنوانی ساده لوحی و اشتباه محض است.   آیت الله عبدالکریم عابدینی در آیین نماز جمعه قزوین اظهارداشت: امروز هم دشمن عقب نشینی نکرده و […]

    شایعات در مورد عروسی پسر یکی از چهره‌های قرآنی

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: رفتار استکبار به سرکردگی آمریکا همچنان با ایران اسلامی خصمانه است و دل سپردن به اجانب با هر عنوانی ساده لوحی و اشتباه محض است.

     

    آیت الله عبدالکریم عابدینی در آیین نماز جمعه قزوین اظهارداشت: امروز هم دشمن عقب نشینی نکرده و چون از جنگ نتیجه نگرفته با جنگ سرد می خواهد موجب یاس و ناامیدی مردم به مسئولان و افراد خوشنام شود.

    وی گفت: شایعه پراکنی از دیگر ترفندهای دشمن در شرایط کنونی است و این روزها برای نمونه برای یک چهره قرآنی شایعه کرده اند که برای فرزند پسرش در یک هتل مجلل جشن عروسی گرفته در حالی که این فرد اصلا فرزند پسر ندارد و می خواهند با این کار موج بی اعتمادی در جامعه ایجاد کنند.

    آیت الله عابدینی بااشاره به انتقاد برخی که میگویند نباید از مسائلی مانند برجام زیاد در خطبه ها گفته شود اظهارداشت:ائمه جمعه نباید ازکسی طرفداری و یا کسی را تخریب کنند اما گفتن حقایق نباید برخی را ناراحت کند.

    وی اظهارداشت: این که من از زمین خواری انتقاد می کنم نباید برخی ناراحت شوند و قرار نیست بخاطر آبروی آدم های متخلف دستورات الهی نادیده گرفته شود.عابدینی گفت: ما وظیفه خود می دانیم که بگوییم اعتماد کردن به دشمن اشتباه است و کسانی که وقت مردم را در برجام تلف کردند و سرمایه های علمی ما را بتن ریزی کردند در اشتباه بودند و حالا وقتی ما از پیامدهای برجام می گوییم باید برخی ناراحت شوند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *