×
آخرین اخبار

سلام به لیگ برتر / گزارش تصویری خبر روز از قهرمانی و صعود نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر

  • کد نوشته: 11399
  • ۱۳۹۷-۰۲-۱۰
  • 2812 بازدید
  • هواداران نفت مسجد سلیمان که از اول فصل حمایت پرشوری از تیم شان کرده بودند، بالاخره در پایان بازی های امروز جشن صعود خود را برپا کردند، تیمی که از اول فصل بیشترین تعداد هفته را در صدر جدول حضور داشت و از این نظر شایسته قهرمانی در لیگ یک بود.

    سلام به لیگ برتر / گزارش تصویری خبر روز از قهرمانی و صعود نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر

    پریسا طاهریدیدگاه نیوز / تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در بازی پرهیجان و البته پراسترس موفق شد به عنوان قهرمان لیگ یک به لیگ برتر صعود کند. نفت مسجدسلیمان برای صعود به لیگ برتر تنها به یک نتیجه تساوی نیاز داشت و شروع طوفانی این تیم در بازی برابر مس رفسنجان باعث شد خیلی زود هواداران این تیم قهرمانی در لیگ یک را فریاد بزنند. 

    برای شاگردان فکری ۸ دقیقه کافی بود تا از حریف خود جلو بیفتند و حمید نعمتی موفق شد سانتر دقیق میداوودی را به گل اول تیمش تبدیل کند. ۱۰ دقیقه بعد حمید دوستدار گل دوم را وارد دروازه مس رفسنجان کرد تا همه چیز برای قهرمانی بی دغدغه مس رفسنجان  آماده باشد ولی در ادامه بازی کاملا از دست شاگردان محمود فکری خارج شد.

    در دقیقه ۴۳ سجاد حیدری اختلاف را به حداقل رساند تا شاگردان علی سامره معادلات صعود نفت مسجد سلیمان را با خطر روبرو کنند.اما در نیمه دوم این مس رفسنجان بود که برای تغییر نتیجه  بازی را تهاجمی آغاز کرد و گل دقیقه ۵۸ علی خدامرادی می رفت که رویای صعود نفت مسجدسلیمان را به کابوس تبدیل کند.

    اما بعد از گل دوم مس رفسنجان شاگردان فکری که صعود خود را به لیگ برتر در خطر می دیدند دست به بازی تاخیری و البته در دقایقی از بازی وقت تلف کردن زدند و البته دو بار حضور جیمی جامپ در زمین باعث شد بازی به طور کامل از روند طبیعی خارج شود تا در نهایت مسجدسلیمانی ها رویای حضور در لیگ برتر را به واقعیت تبدیل کنند.

    هواداران نفت مسجد سلیمان که از اول فصل حمایت پرشوری از تیم شان کرده بودند، بالاخره در پایان بازی های امروز جشن صعود خود را برپا کردند، تیمی که از اول فصل بیشترین تعداد هفته را در صدر جدول حضور داشت و از این نظر شایسته قهرمانی در لیگ یک بود.

    نفت مسجدسلیمان بعد از ۳ فصل دوری از لیگ برتر این بار با هدفی متفاوت پای به این رقابت ها می گذارد و می خواهد حضور مداومی در سطح اول فوتبال ایران داشته باشد.

    .

    .

    تصاویر: امیر حیدری 

     

    جهت مشاهده سایز اصلی بر روی عکس کلیک کنید.

     

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    ..

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *