×
آخرین اخبار

سرپرست فرمانداری شادگان: مشکلات بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان بررسی شد

  • کد نوشته: 29987
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۱
  • 692 بازدید
  • سرپرست فرمانداری شادگان با تأکید بر لزوم ارتقای سطح خدمت رسانی به بیماران، از بررسی مشکلات بیمارستان شهید معرفی زاده این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شادگان ، امید صبری پور بامداد روز چهارشنبه به همراه جمعی از مسئولین شهری درحاشیه بازدید از بیمارستان شهید معرفی زاده اظهارکرد: با شیوع ویروس […]

    سرپرست فرمانداری شادگان: مشکلات بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان بررسی شد

    سرپرست فرمانداری شادگان با تأکید بر لزوم ارتقای سطح خدمت رسانی به بیماران، از بررسی مشکلات بیمارستان شهید معرفی زاده این شهرستان خبر داد.

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شادگان ، امید صبری پور بامداد روز چهارشنبه به همراه جمعی از مسئولین شهری درحاشیه بازدید از بیمارستان شهید معرفی زاده اظهارکرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور از جمله این شهرستان این عزیزان فداکارانه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در حال خدمت به مردم هستند.
    وی دراین بازدید ضمن بررسی وضعیت درمانی بیماران کرونایی بستری شده در این بیمارستان، از تلاش های طاقت فرسا و خدمات شبانه روزی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی شهرستان شادگان قدردانی کرد.سرپرست فرمانداری شادگان خاطرنشان کرد: کادرپزشکی ،پرستاران ، بخش اورژانس و سایر پرسنل بخاطر بیماری یاد شده روزهای پرمشغله ای دارند و شبانه روزی برای بهبودی بیماران تلاش می کنند که زحمات این بزرگواران قابل تقدیر است.
    وی تصریح کرد: تلاش کادر درمان در بحران کرونا یک تجربه بی نظیر ، جذاب و در عین حال حیرت انگیز است و با هیچ چیزی قابل جبران نیست اما انتظار داریم مدیران و مسئولان به کادر درمان توجه بیشتری کنند و امتیازات خاصی برای آنها در نظر بگیرند.
    صبری پور در پایان این بازدید ازبیماران بستری کرونایی در هر دو بخش بستری مختص این بیماران عیادت و ضمن احوالپرسی ، به نظرات و پیشنهادات آنها گوش فرا داد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *