×
آخرین اخبار

سردار «حسین اسداللهی» به یاران شهیدش پیوست

  • کد نوشته: 21730
  • ۱۳۹۹-۰۱-۰۵
  • 531 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، سردار حسین اسداللهی فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۷ محمدرسول الله امروز دوم فروردین ماه ۱۳۹۹ پس از عمری مجاهدت و ایثار بر اثر عوارض شیمیایی دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست. شهید اسدالهی از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود که پس از پایان جنگ تحمیلی، سال‌ها در سپاه حضرت محمد […]

    سردار «حسین اسداللهی» به یاران شهیدش پیوست

    به گزارش دیدگاه نیوز، سردار حسین اسداللهی فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۷ محمدرسول الله امروز دوم فروردین ماه ۱۳۹۹ پس از عمری مجاهدت و ایثار بر اثر عوارض شیمیایی دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.

    شهید اسدالهی از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود که پس از پایان جنگ تحمیلی، سال‌ها در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ مشغول به خدمت بوده و فرماندهی اسبق لشکر ۲۷ حضرت محمد رسول الله (ص) در کارنامه‌ی مدیریتی او است.

    وی همچنین بعد از شکل گیری گروهک‌های تروریستی و تکفیری از جمله داعش، مدت‌ها در سوریه حضور داشت و در کنار سایر رزمندگان و مدافعان حرم حضرت زینب (س) نقشی اساسی در شکست داعش داشت.

    شهید اسدالهی پس از نابودی داعش، در صحنه‌های مختلف خدمت رسانی به ملت شریف ایران بویژه در صحنه‌های امدادرسانی زلزله‌ی در غرب کشور و همچنین وقوع سیل در شهرهای شمال و غرب کشور دوشادوش بسیجیان و گروه‌های جهادی، حضوری شبانه روزی داشتند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.