×
آخرین اخبار

رییس هیات مدیره نفت مسجدسلیمان: هر چه فریاد زدیم، هیچ

  • کد نوشته: 29993
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۱
  • 492 بازدید
  • رییس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به استعفای چندین باره اعضای هیات مدیره باشگاه، گفت: به دلیل این که صدای‌مان به جایی نمی رسد، چندین بار استعفا داده ایم ولی برخی متاسفانه از این استعفا سوءبرداشت داشتند.
    رییس هیات مدیره نفت مسجدسلیمان: هر چه فریاد زدیم، هیچ

    رییس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به استعفای چندین باره اعضای هیات مدیره باشگاه، گفت: به دلیل این که صدای‌مان به جایی نمی رسد، چندین بار استعفا داده ایم ولی برخی متاسفانه از این استعفا سوءبرداشت داشتند.

    عطاءالله بهادری در گفت و گو با دیدگاه نیوز، درخصوص وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، اظهارکرد: نفت در نخستین بازی خود پس از سر گیری لیگ برتر کشور توانست با حداقل امکانات در یک بازی خارج از خانه خوب کار کند. از تارتار که یک مربی فهیم هست و بازیکنان تیم تشکر می کنم. تمام تلاش مان را می کنیم که نفت در جدول صعود داشته باشد.

    وی با بیان این که موفقیت های نفت، علی رغم مشکلات مالی و ساختاری، به دست آمده است، افزود: اعضای هیات مدیره باشگاه نیز تاکنون چند بار به دلیل این که صدای‌مان به جایی نمی رسد، استعفا داده‌ایم. برخی متاسفانه از این استعفای ما سوءبرداشت داشتند. به هر حال وقتی دست ما را بسته اند و نمی شود کاری کرد، چه کاری می توانیم کنیم؟ ما از هیچ تلاشی برای موفقیت نفت مسجدسلیمان دریغ نکرده ایم ولی برخی از افراد، مواردی را در فضای مجازی آن هم بدون اطلاع می نویسند و از سکوت ما سوء استفاده می کنند که برای آن ها متاسفم.

    رییس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان بیان کرد: ما هر چه فریاد زدیم، فایده ای نداشت و امیدوارم آقای ورناصری نماینده مسجدسلیمان که فردی علاقه مند است، کمک کند و پیگیر حل مشکلات تیم باشد.

    وی در پاسخ به این سوال که آیا برای میزبانی در خانه از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی آماده هستید؟ عنوان کرد: در حال تلاش هستیم و خدا را شکر آقای محمدی، مدیرعامل شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب نگاه بسیار مثبتی دارد و تاکنون از هیچ تلاشی دریغ نکرده و اکنون نیز به ما قول همکاری داده است. از تمام کسانی که برای نفت دل می سوزانند و کمک حال ما هستند، تشکر می کنم.

    بهادری افزود: علی رغم تمام نداری ها، با قرض و قوله و ضمانت خودمان، تیم را در بهترین شرایط قرار داده ایم و در حد یک تیم حرفه ای، شرایط را برای تیم مهیا کرده ایم.

    وی گفت: تاکنون ۶۰ درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده ایم و باید بگویم پولی که امسال برای تیم دریافت کرده ایم، ۷ میلیارد تومان بوده است و این مبلغ برای لیگ سه نیز پولی نیست، چه برسد برای تیم لیگ برتری که در لیگ برتر در رده هشتم قرار دارد و در جام حذفی نیز جرو چهار تیم است. مجموعه باشگاه و تیم، کاری کرده اند، کارستان. فوتبال یک ورزش جمعی است و منیت در کار نیست و در لیگ نوزدهم نیز شرایط را در حد یک تیم لیگ برتری مهیا کرده ایم. به هر حال همه در تیم و باشگاه با هم همدل شده اند تا جایگاه نفت مسجدسلیمان حفظ شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *