×
آخرین اخبار

رویکرد جدید در فراخوان ششمین کنگره سراسری فرهنگی هنری خلیج فارس هندیجان

  • کد نوشته: 20476
  • ۱۳۹۸-۱۱-۲۷
  • 683 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی هندیجان از انتشار فراخوان ششمین کنگره سراسری فرهنگی هنری خلیج فارس خبر داد. مسعود میرزاپور با اعلام این خبر گفت: ششمین کنگره سراسری فرهنگی هنری خلیج فارس هندیجان که در پنج دوره قبلی تحت عنوان کنگره شعر برگزار می شد ، اردیبهشت ماه ۹۹ در قالب […]

    رویکرد جدید در فراخوان ششمین کنگره سراسری فرهنگی هنری خلیج فارس هندیجان

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی هندیجان از انتشار فراخوان ششمین کنگره سراسری فرهنگی هنری خلیج فارس خبر داد.

    مسعود میرزاپور با اعلام این خبر گفت: ششمین کنگره سراسری فرهنگی هنری خلیج فارس هندیجان که در پنج دوره قبلی تحت عنوان کنگره شعر برگزار می شد ، اردیبهشت ماه ۹۹ در قالب های شعر ، داستان کوتاه، خوشنویسی و نقاشیخط آثار هنرمندان را دریافت و برگزار خواهد شد.
    وی افزود: این کنگره قرار است همزمان با روز ملی خلیج‌فارس ، دهم اردیبهشت‌ماه ۹۹ در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس در هندیجان برگزار و آیین اختتامیه نیز همان روز در سالن اجتماعات خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان برگزار شود.
    میرزاپور هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری را زمینه‌سازی مناسب برای خلق آثار بدیع و ماندگار در زمینه مسائل ملی، پاسداشت خون شهدای خلیج فارس و بزرگداشت روز ملی خلیج فارس عنوان کرد و گفت: این کنگره با محوریت و موضوع خلیج فارس در قالب شعر ، داستان کوتاه، خوشنویسی و نقاشیخط برگزار می‌شود.
    علاقه‌مندان می‌توانند آثار ادبی (شعر و داستان)خود را در وُرد ۲۰۰۷ یا ۲۰۱۰ با فونت نازنین ۱۴ به نشانی ایمیل کنگره ارسال نمایند.
    رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان ادامه داد: شاعران می‌توانند آثار شعر خود را در دو بخش کلاسیک و آزاد ارسال کنند. هر شاعر حداکثر ۳ اثر و نویسندگان نیز می توانند یک اثر در حداکثر یک صفحه A4 به آدرس ایمیل کنگره ارسال کنند.
    وی افزود: آثار ارسالی می بایست به همراه مشخصات فردی، نشانی کامل پستی و تلفن تماس به آدرس دبیرخانه یا ایمیل کنگره ارسال شده و آثار ارایه شده نبایست قبلا در همایش، کنگره و جشنواره‌های قبلی ارائه شده باشند.
    مسعود میرزاپور تصریح کرد: هنرمندان تجسمی در بخش های خوشنویسی و نقاشیخط نیز هنرمندان می توانند آثار خود را در ابعاد حداکثر ۷۰×۵۰ بر اساس زمان بندی اعلام شده، به نشانی دبیرخانه ارسال نمایند.
    وی ضمن اعلام اینکه آثار دریافتی عودت داده نخواهد شد گفت: شرکت کنندگان تا ۲۵ فروردین ماه ۹۹ فرصت دارند آثار خود را ارسال نمایند.
    دبیر شورای فرهنگ عمومی هندیجان ادامه داد: در آیین اختتامیه از برگزیدگان با اعطای دیپلم افتخار ، تندیس و جوایز نقدی تجلیل خواهد شد.
    گفتنی است آدرس دبیرخانه ششمین کنگره فرهنگی هنری خلیج فارس، خوزستان_ هندیجان_ مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس، آدرس ایمیل haf004930@gmail.com و شماره تلفن های ۰۶۱۵۲۵۷۰۵۱۶ و ۰۶۱۵۲۵۷۰۳۹۹ بوده ، همچنین کسب اطلاع بیشتر شماره همراه ۰۹۳۶۲۳۲۹۴۲۰ می باشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *