×
آخرین اخبار

رشد ۶۵ درصدی گازرسانی به صنایع لرستان در بهار ۹۹

  • کد نوشته: 30993
  • ۱۳۹۹-۰۴-۲۲
  • 417 بازدید
  • سرپرست شرکت گاز استان لرستان از ایجاد زیرساخت‌های لازم برای جایگزینی گاز طبیعی با سوخت‌های مایع به میزان ۲۲۰ هزار مترمکعب در ساعت با گازرسانی به نیروگاه خرم‌آباد و سایر صنایع استان در سه ماهه نخست امسال و رشد ۶۵ درصدی گازرسانی به صنایع لرستان خبر داد.
    رشد ۶۵ درصدی گازرسانی به صنایع لرستان در بهار ۹۹

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان،کرم گودرزی اظهار داشت: با توجه به اینکه گازرسانی به صنایع و نیروگاه‌ها نقش عمده‌ای در جهش تولید و حفظ محیط زیست و سرمایه‌های ملی دارد، گازرسانی به بیش از ۲۴۱ واحد صنعتی در دستور کار امسال شرکت گاز استان لرستان قرار گرفته است.

    وی گفت: تاکنون گازرسانی به ۶۰ واحد صنعتی استان لرستان انجام و شاخص حجم گاز جایگزین در صنایع نسبت به پارسال افزایش چشمگیری داشته است.

    سرپرست شرکت گاز استان لرستان نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد را از مهم‌ترین واحدهای صنعتی گازدار شده در این استان دانست و اظهار کرد: از دیگر موارد مهم، می‌توان به تلمبه‌خانه شهید سیفی‌آسار، توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ خرم‌آباد و شرکت عظیم‌خودرو اشاره کرد.

    گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود درباره گازرسانی به روستاها گفت: گازرسانی به روستاها از عوامل بسیار مهم در توسعه رفاه، مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها، ایجاد اشتغال و افزایش تولید است؛ ضریب نفوذ گازرسانی جمعیت واجد شرایط روستایی استان لرستان ۸۸ درصد است که پیش‌بینی می‌شود تمامی ۲ هزار و ۳۶۲ روستای واجد شرایط استان تا پایان سال ۱۴۰۱ از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند و استان لرستان به‌عنوان استان سبز معرفی شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *