×
آخرین اخبار

راهکار رفع مشکل برج‌های دوقلو، واگذاری پروژه به شهرداری است/ تحریم مشکل اصلی لاستیک سازی

  • کد نوشته: 33017
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۴
  • 393 بازدید
  • استاندار لرستان با بیان اینکه درراستای رفع مشکلات پیش روی پروژه جلسات متعددی برگزار شده است، عنوان کرد: به نظر می‌رسد راهکار رفع معضل این پروژه واگذاری آن به شهرداری است.
    راهکار رفع مشکل برج‌های دوقلو، واگذاری پروژه به شهرداری است/ تحریم مشکل اصلی لاستیک سازی

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از لرستان، سید موسی خادمی به برج‌های دوقلو اشاره کرد و افزود: اختلاف بین شورای شهر فعلی با سرمایه‌گذار، عدم توان مالی سرمایه گذار و مشکلات حقوقی سبب شود کار چند ماه قبل از شروع به کار من در استان متوقف شود.

    وی گفت: شورای شهرز فعلی معتقد است سهم شهرداری در انعقاد قرارداد اندک است ، مشکل دیگر اینکه عملیات اجرایی پروزه قبل از گرفتن پروانه شروع شده است و شاهد ساختمان سازی در خیابان هستیم.

    استاندار لرستان ادامه داد: سرمایه گذار به دنبال این بود که از محل پیش فروش پروژه را تکمیل کند اما به دلیل مشکلاتی این امر محقق نشد.
    خادمی با بیان اینکه درراستای رفع مشکلات پیش روی پروژه جلسات متعددی برگزار شده است، عنوان کرد: به نظر می‌رسد راهکار رفع معضل این پروژه واگذاری آن به شهرداری است.

    مشکل لاستیک سازی تحریم است
    وی در خصوص پروژه لاستیک سازی نیز بیان کرد: افزایش بالای قیمت ارز مشکلاتی را در تامین سهم آورده متقاضی و وثیقه لازم برای دریافت تسهیلات ایجاد کرد و مشکل مهمتر وجود تحریم ها است زیرا تجهیزات قابل توجهی باید از خارج تامین شود.

    استاندار لرستان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته مشکل سهم آورده و وثیقه تا حدودی رفع شد اما مشکل وارد کردن ماشین آلات به دلیل تحریم ها همچنان پابرجا است.

    خادمی افزود: در حال جاضر پروژه در حال اجرا است و قرار است کار میان مدت انجام و کارهای بلند مدت به مساعد شدن شرایط موکول شود.

    وی به پروژه سیمان خرم‌آباد نیز گریزی زد و گفت: این پروژه هم سال‌هاست به دلیل اختلاف سرمایه گذار با بانک و مشکلاتی چون محیط زیست و معدن بلا تکلیف است تاکنون جلساتی برگزار شده اما نتیجه‌ی در برنداشته است.
    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *