×
آخرین اخبار

راز قتل مرد جوان در گلخانه وحدتیه شهرستان دشتستان

  • کد نوشته: 26869
  • ۱۳۹۹-۰۳-۰۶
  • 1117 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، سردار خلیل واعظی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ساعت ۱۵ روز جمعه دوم خرداد سال جاری، فردی مشکوک در شهر وحدتیه شهرستان دشتستان اطراف منزل فردی که بعدا مشخص شد ساعاتی قبل به قتل رسیده است مشاهده شده و اهل منزل به تصور این که احتمالا این فرد […]

    راز قتل مرد جوان در گلخانه وحدتیه شهرستان دشتستان

    به گزارش دیدگاه نیوز، سردار خلیل واعظی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ساعت ۱۵ روز جمعه دوم خرداد سال جاری، فردی مشکوک در شهر وحدتیه شهرستان دشتستان اطراف منزل فردی که بعدا مشخص شد ساعاتی قبل به قتل رسیده است مشاهده شده و اهل منزل به تصور این که احتمالا این فرد سارق است از مردم استمدادخواهی می‌کنند، که با کمک به موقع مردم و تماس با ۱۱۰ فرد مشکوک توسط جوانان محل دستگیر و با حضور مامورین، فرد دستگیر شده به کلانتری محل انتقال داده می‌شود.

    فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد که صاحب منزل ناپدید شده و در محل کار خود نیز حضور ندارد.

    وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای پیداکردن جوان ناپدید شده و یا دستیابی به هرگونه سرنخ و یا آثار و علائم جرم احتمالی در گلخانه محل کار و همچنین زمین‌های اطراف آن آغاز کردند.

    به نوشته فارس، فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان داشت: در جستجوهای صورت گرفته و انجام معاینه محل توسط پلیس، متاسفانه جسد خون آلود این جوان که توسط قاتل با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و توسط وی در زیر وسایل داخل گلخانه مخفی شده بود کشف می‌شود.

    سردار واعظی گفت: در تحقیقات صورت گرفته توسط کارآگاهان، قاتل که جوانی ۲۳ ساله و غیر بومی بوده ابتدا همه چیز را انکار کرده تا این که با انجام بازجویی‌های فنی و دستیابی به آثار و علائم جنایت، ناچار زبان به اعتراف گشود.

    وی خاطرنشان کرد: این فرد عصر روز پنج شنبه با اتوبوس راهی شهر برازجان شده و روز جمعه با برنامه ریزی قبلی مقتول را به بهانه اجاره گلخانه به محل قتل کشانده و چون از قصد قاتل آگاه نبود او را غافلگیر و با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و جسدش را مخفی کرده است.

    فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: مقتول بدون هیچ شناختی به قاتل اعتماد کرد و با او برای انجام قرارداد عازم محل قتل شد و قاتل از این اعتماد سوء استفاده کرد و نتیجه آن این حادثه تلخ می‌شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.