×
آخرین اخبار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان از ۲۰۰۰ نفر گذشت

  • کد نوشته: 26429
  • ۱۳۹۹-۰۲-۳۱
  • 515 بازدید
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با مثبت شدن۱۲۱ مورد دیگر در استان آمار ابتلای قطعی به کرونا در هرمزگان به ۲۰۵۹ نفر رسید.
    رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان از ۲۰۰۰ نفر گذشت

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با مثبت شدن ۱۲۱ مورد دیگر در استان آمار ابتلای قطعی به کرونا در هرمزگان به ۲۰۵۹ نفر رسید.

    به گزارش دیدگاه نیوز، حسین فرشیدی در تشریح آخرین آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان بیان داشت: از ابتدای شیوع کرونا در استان هرمزگان، ۲ هزار و ۹۸۳ بیمار با تشخیص بیماری حاد تنفسی تاکنون بستری شده‌اند که ۲ هزار و ۶۶۲ نفر از این تعداد بهبود یافته‌اند و ۱۳۵ نفر همچنان بستری، ۸۳ نفر ایزوله، ۲۲۱ نفر در آی. سی. یو و ۲۱ نفر در بخش‌های عادی بستری هستند.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار داشت: ۱۲ هزار و ۸۳۴ نفر به‌صورت سرپایی به‌دلیل مشکوک بودن به کرونا نمونه‌گیری شده‌اند که تنها ۲۰۵۹ مورد مثبت بوده است.

    فرشیدی با بیان اینکه آمار فوتی‌ها در هرمزگان به ۳۱ نفر رسیده است، عنوان کرد: تاکنون ۴۸۶ نفر بهبود و ترخیص شده‌اند، ۱۴۸۰ نفر بیمار قرنطینه ایی تحت مراقبت خانگی هستند، ۲۳ نفر تکمیل درمان را سپری می‌کنند و ۳۹ نفر همچنان در بیمارستان بستری هستند.

    وی عنوان کرد: تعداد ۱۲۱ نفر در استان در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده که ۷۹ نفر از شهرستان بندرعباس، ۱ نفر از رودان، ۱۷ نفر از میناب، ۶ نفر از قشم، ۱ نفر از بشاگرد، ۱۵ نفر از بندرخمیر، ۲ نفر از پارسیان به شمار آمار افراد مبتلا به کرونای مثبت جدید در هرمزگان اضافه شد.

    فرشیدی اضافه کرد: بندرعباس با ۱۵۳۰، میناب با ۱۷۹، قشم ۹۱، کیش با ۵۴، رودان با ۵۱، حاجی‌آباد با ۵۰، بندرلنگه با ۳۵، بندرخمیر با ۲۷، پارسیان با ۱۷، بستک ۱۲، جاسک ۷ و سیریک با ۳ و بشاگرد ۳ مورد؛ جزئیات روند توزیع ابتلاء به ویروس کرونا در استان هرمزگان است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *