×
آخرین اخبار

رئیس دادگستری شهرستان شادگان خبر داد: ۱۴۰۰۰ پرونده به حوزه قضایی شادگان وارد شد

  • کد نوشته: 29185
  • ۱۳۹۹-۰۴-۰۳
  • 1823 بازدید
  • رئیس دادگستری شهرستان شادگان گفت: مجموعه پرونده های ورودی به حوزه قضایی شهرستان شادگان از سال گذشته تا کنون ، 14 هزار و 82 پرونده بوده که از این تعداد 11 هزار و 776 پرونده مختومه شده است.
    رئیس دادگستری شهرستان شادگان خبر داد: ۱۴۰۰۰ پرونده به حوزه قضایی شادگان وارد شد

    رئیس دادگستری شهرستان شادگان گفت: مجموعه پرونده های ورودی به حوزه قضایی شهرستان شادگان از سال گذشته تا کنون ، ۱۴ هزار و ۸۲ پرونده بوده که از این تعداد ۱۱ هزار و ۷۷۶ پرونده مختومه شده است.
    فیروز کیانپور اتابکی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار دیدگاه نیوز، ضمن تبریک هفته قوه قضائیه به همه همکاران قضایی و اداری سراسر کشور و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام (ره ) اظهارکرد: ازاین تعداد پرونده های وارد شده به دادگستری که عمده ترین آنها جرایم کیفری شامل تصادف ، ضرب و جرح و تیراندازی از جمله بیشترین پرونده هایی که در یکسال وارد دادگستری شهرستان شادگان شده است.
    وی تصریح کرد: در یک سال گذشته ۶۷ هزار و ۸۸۴ ابلاغ نامه صادر و ابلاغ شده که از این تعداد ۵۷ هزار و ۷۰۱ ابلاغ نامه به صورت الکترونیکی انجام شد که در حال حاضر بیشاز ۹۰ درصد ابلاغنامه ها به صورت الکترونیکی می شود.
    رئیس دادگستری شهرستان شادگان یادآور شد: عمده ترین مشکل دادگستری شادگان کمبود فضای فیزیکی و عدم اختصاص دادگاه خانواده است.
    وی در ادامه دربحث پرونده های حقوقی طلاق توافقی در یک سال گذشته ۱۶۷ فقره پرونده طلاق توافقی در دادگاه حقوقی به ثبت رسیده است و کاهش این آمار نیاز به آموزش های مهارتی زندگی خانوادگی از سوی سازمان های متولی دارد.
    کیانپور اتابکی درادامه افزود: مهمترین رسالت دستگاه قضایی صیانت از حقوق شهروندان، قضاوت بر اساس قانون و شرع و تحقق عدالت در جامعه است.
    رئیس دادگستری شادگان درپایان گفت: دستگاه قضائی برای احقاق حق مردم و مظلومان حرکت خواهد کرد و ما خود را سربازان نظام و دستگاه قضا میدانیم و بر اساس وظایف برای احقاق حقوق مردم و جلب رضایت الهی حرکت خواهیم کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *