×
آخرین اخبار

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان خبر داد: غرس نهال به یاد شهدا/ آیین کاشت نهال به یاد شهیدان برگزار می شود

  • کد نوشته: 10275
  • ۱۳۹۶-۱۲-۱۶
  • 1314 بازدید
  • رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی و فضای آرام و امن امروزمان بی‌شک مدیون ازخودگذشتگی شهدا و فداکاری‌های تمام ایثارگران است.   علیرضا ویسی شیخ رباط افزود: با برگزاری این مراسم معنوی با کاشت نهال یاد و نام شهدا را زنده نگه می‌داریم تا […]

    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان خبر داد: غرس نهال به یاد شهدا/ آیین کاشت نهال به یاد شهیدان برگزار می شود

    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی و فضای آرام و امن امروزمان بی‌شک مدیون ازخودگذشتگی شهدا و فداکاری‌های تمام ایثارگران است.

     

    علیرضا ویسی شیخ رباط افزود: با برگزاری این مراسم معنوی با کاشت نهال یاد و نام شهدا را زنده نگه می‌داریم تا با ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال مفاهیم آن به نسل‌های بعد در راستای پاسداشت خون شهدا گامی برداشته باشیم.

     

    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان در ادامه خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور مسئولین شهرستان، فرمانده محترم انتظامی مسجدسلیمان، مادران گرانقدر شهدا، پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان،انجمن همیاران محیط زیست و شهروندان فهیم مسجدسلیمان برگزار می شود.

     

    شیخ رباط در پایان ضمن دعوت از مسئولین، شهروندان و فعالین محیط زیست برای حضور در این مراسم معنوی افزود: این مراسم فردا پنج شنبه ۱۷ اسفند ماه ساعت ۱۰ صبح در منطقه تمبی بعد از پل تمبی یادمان شهدای نیروی انتظامی برگزار خواهد شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان خبر داد: غرس نهال به یاد شهدا/ آیین کاشت نهال به یاد شهیدان برگزار می شود”

    1. دانلود انیمیشن گفت:

      سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه بدین

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *