×
آخرین اخبار

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان خبرداد:
دستگیری عاملین حمله به محیط بانان لرستانی

  • کد نوشته: 33063
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۵
  • 702 بازدید
  • مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری متخلفین زیست محیطی و عاملین حمله به محیط بانان لرستانی خبر داد.
    دستگیری عاملین حمله به محیط بانان لرستانی

    به گزارش دیدگاه نیوز ازلرستان؛ مهرداد فتحی بیرانوند اظهار کرد: با دستور ویژه دادستان محترم خرم آباد و همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی و حضور محیطبانان استان، متخلفین زیست محیطی و عاملین حمله به محیط بانان در منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد دستگیر شدند.

    وی افزود: در روز شنبه مورخ ۱۱/۵/۹۹ مأموران یگان منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد در پی دریافت گزارشی مبنی بر حضور شکارچیان غیرمجاز در منطقه، با کمین و رد زنی برای دستگیری متخلفان وارد عمل شدند که متاسفانه علیرغم هشدارهای محیط بانان، متخلفین با شلیک اسلحه اقدام به درگیری با مامورین نمودند و باعث مصدومیت این محیط بانان شدند.

    مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: با عنایت به حساسیت و اهمیت موضوع و مطالبه مردمی جهت برخورد جدی و قاطع با متخلفین زیست محیطی و عاملین حمله به محیط بانان زحمتکش و جان برکف، با همکاری دستگاههای ذیربط و اخذ دستورات لازم از مقامات قضایی در یک عملیات ضربتی پس از بازرسی منزل، چند تن از این مجرمین دستگیر شدند.

    مهرداد فتحی بیرانوند یادآورشد: اقدامات لازم در خصوص دستگیری سایر مجرمین انجام شده و به زودی تمام این افراد دستگیر و جهت برخورد قانونی به دستگاه قضا معرفی خواهند شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *