×
آخرین اخبار

به قلم ابوالفضل بابادی شوراب؛
در پاسداشت ارتش بی ادعای وطن

  • کد نوشته: 36011
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۱
  • 751 بازدید
  • مگر می شود ایرانی باشی و نسبت به وطن و مدافعان هر ساعت و روز وطن، احساس علاقه و اشتیاق و افتخار نداشته باشی؟
    در پاسداشت ارتش بی ادعای وطن

    ابوالفضل بابادی شورابدیدگاه نیوز / مگر می شود ایرانی باشی و نسبت به وطن و مدافعان هر ساعت و روز وطن، احساس علاقه و اشتیاق و افتخار نداشته باشی؟

    ارتش پرشکوه جمهوری اسلامی ایران بعنوان یکی از نهادهای نظامی مجهز، باسواد و تعلیم دیده، همواره نقش بی بدیلی در معادلات و اثرگذاری های نظامی و اجتماعی کشور داشته(در زلزله کرمانشاه، سیل فراگیر کشور و…)، هر چند به جهت ملاحظات نظامی و امنیتی درون سازمانی، این نهاد منضبط و‌ پیرو ولایت، هیچگاه درصدد نیامده که پتانسیل های خود را برای کل جامعه ایران به نمایش بگذارد.

    از آن طرف متاسفانه رسانه ها و افکار عمومی جامعه ایرانی نیز نسبت به نقش این عزیزان در عرصه های مختلف خصوصا جنگ تحمیلی و حل چالش های اصلی کشور، کوتاهی و‌ کم توجهی کردند.

    بی شک‌ نقش فرماندهان دلاور ارتش همچون شهید عباس بابایی، شهید صیاد شیرازی و ناخدا هوشنگ صمدی و…در جنگ های هوایی، زمینی و دریایی در برابر تهاجم دشمن خارجی هیچگاه از پیشگاه خرد و اندیشه شهروندان ایرانی زدودنی نیست.

    مردان بی ادعا و عمل گرای ارتش سربلند میهن همواره در عرصه های وحدت و برادری پیشقدم بوده و از آمادگی رزمی بالایی برای پاسداری از وطن برخوردار می باشند.

    ۳۱ شهریور و پاسداشت هفته دفاع مقدس، بهانه ای شد تا این قلم که دو سال از عمرش را به سربازی این نهاد تلاشگر و مقدس مشغول بوده و جایگاه و ارزشمندی این لباس را خصوصا در لحظات حساس کشور در پیشگاه مردم عزیز ایران اسلامی می داند، مقداری هر چند اندک از کم کاری رسانه ها نسبت به این فرزندان خدوم وطن را تلافی نماید و‌ شکرگزار تلاش های برادرانش در این نهاد در برهه های مختلف باشد.

    به امید آنکه ایران عزیز و سربلند به پشتوانه تمام‌ نظامیان غرور آفرینش، اجازه ندهند که هیچ ابرقدرتی خیال تعدی به کشورمان را پیدا کند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *