×
آخرین اخبار

در رزمایش همدلی و کمک های مومنانه شهرستان مسجدسلیمان ۲۴۰۰ بسته غذایی توزیع شد + تصاویر

  • کد نوشته: 25619
  • ۱۳۹۹-۰۲-۲۴
  • 603 بازدید
  • در رزمایش همدلی و کمک های مومنانه شهرستان مسجدسلیمان ۲۴۰۰ بسته غذایی در میان نیازمندان توزیع شد. به گزارش دیدگاه نیوز حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان در این آئین اظهار داشت: فعالیت های همدلانه که نمادی از فرهنگ والای اسلامی و ایرانی است باید به نسل های آینده منتقل شود. وی با تقدیر […]

    در رزمایش همدلی و کمک های مومنانه شهرستان مسجدسلیمان ۲۴۰۰ بسته غذایی توزیع شد + تصاویر

    در رزمایش همدلی و کمک های مومنانه شهرستان مسجدسلیمان ۲۴۰۰ بسته غذایی در میان نیازمندان توزیع شد.

    به گزارش دیدگاه نیوز حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان در این آئین اظهار داشت: فعالیت های همدلانه که نمادی از فرهنگ والای اسلامی و ایرانی است باید به نسل های آینده منتقل شود. وی با تقدیر از اهتمام مردم، خیران و مسئولان شهرستان در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب گفت: در سال های گذشته هم مردم برای حمایت از خانواده های نیازمند کمک کردند اما امسال با تدبیر رهبر انقلاب و راه اندازی جنبش همدلی مومنانه حجم کمک ها بسیار بیشتر است.

    دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان نیز با تقدیر از اهتمام مردم، خیران و مسئولان شهرستان مسجدسلیمان در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب گفت: امروز در نقاط مختلف شهرستان شاهد کمک‌های همدلانه و مومنانه مردم هستیم. فرماندار مسجدسلیمان از تلاش و حمایت های امام جمعه ، فرمانده سپاه ، مدیران دستگاه های اجرایی، خیرین و مردم شهرستان نیز قدردانی کرد.

    وی با اشاره به این که فرهنگ کمک به همنوعان برگرفته از سیره و زندگی پیامبر اکرم(ص) و امامان معصوم(ع)است گفت: کمک مومنانه فصلی نیست و نباید تنها مختص یک زمان خاص باشد چنانچه ضروری است در طول سال هم ادامه داشته باشد. وی در پایان از شهروندان خصوصاً خیرین درخواست کرد با شرکت در طرح کمک مومنانه به مستمندان آسیب‌دیده از بیماری کرونا، یاریگر همنوعان خود باشند.

    سرهنگ پاسدار رحیمی حسینی فرمانده سپاه مسجدسلیمان نیز در ارتباط یا این رزمایش اظهار داشت: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر برگزاری رزمایش همدلی و مواسات و کمک‌های مومنانه، با حمایت خیرین و مسئولین شهرستان همچنین پشتیبانی قرارگاه مرکزی امام حسن مجتبی(ع) استان خوزستان این تعداد بسته غذایی در میان محلات مختلف توزیع گردید.

    وی ادامه داد: اقشار مختلف مردم و نیروهای مردمی در این کار ارزشمند مشارکت داشته‌اند و در همه مناطق این حرکت خداپسندانه انجام شد که نشان‌دهنده سرمایه معنوی مردم ایران است و باید این کار بزرگ را به عنوان یک فرهنگ خوب حفظ و ترویج کنیم. سرهنگ حسینی ابراز امیدواری کرد این رزمایش با تداوم کمک های خیرخواهانه مردم بعد از ماه مبارک رمضان نیز ادامه داشته باشد.

    .

     

    .

    .

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.