×
آخرین اخبار

در جلسه محسن هاشمی و قالیباف چه گذشت؟

  • کد نوشته: 33430
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۹
  • 312 بازدید
  • رئیس شورای شهر تهران جزئیات جلسه‌اش با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد. به گزارش دیدگاه نیوز ؛ محسن هاشمی امروز در حاشیه برگزاری جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره جزئیات جلسه خود با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این جلسه ضمن تبریک انتخاب آقای […]

    در جلسه محسن هاشمی و قالیباف چه گذشت؟

    رئیس شورای شهر تهران جزئیات جلسه‌اش با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ محسن هاشمی امروز در حاشیه برگزاری جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره جزئیات جلسه خود با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این جلسه ضمن تبریک انتخاب آقای قالیباف به‌عنوان رئیس مجلس در موارد مختلف صحبت شد و این جلسه حدود یک ساعت به طول انجامید.

    وی تصریح کرد: در این جلسه در رابطه با مسائل مختلف بحث و تبادل نظر شد که یکی از موارد مطرح شده در این جلسه مسائل انتخابات شوراها و همچنین بررسی مجدد انتخابات شوراها بود.

    وی گفت: در ادامه جلسه نیز در مورد لوایح موجود در مجلس شورای اسلامی از جمله لایحه درآمد پایدار و مدیریت یکپارچه شهری صحبت‌هایی شد.

    رئیس شورای شهر تهران گفت: همچنین در جلسه اشاره شده به مسائل کلی کشور و مشکلات حال حاضر ازجمله کاهش ارزش پول ملی و مسائل مربوط به تورم بحث و تبادل نظر شد.

    وی ادامه داد: در این جلسه همچنین به موضوع شهرداری تهران و مشکلات موجود در حوزه حمل و نقل عمومی اشاره شد و از ریاست مجلس درخواست شد تا نسبت به اجرای قوانین موجود نظارت داشته باشد.

    هاشمی گفت: در پایان جلسه نیز قرار شد جلسه هماهنگی میان مجمع نمایندگان تهران و شورای شهر تهران برگزار شود تا جلسات مستمری را داشته باشیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *