×
آخرین اخبار

دریافت وجه برای تحویل جعبه سیاه هواپیمای تهران_یاسوج؟!

  • کد نوشته: 10203
  • ۱۳۹۶-۱۲-۱۵
  • 551 بازدید
  • مدیر تیم جستجوی بقایای اجساد جان باختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران_یاسوج، طی بیانیه‌ای دریافت وجه برای تحویل جعبه سیاه این هواپیما را تکذیب کرد.

    دریافت وجه برای تحویل جعبه سیاه هواپیمای تهران_یاسوج؟!

    به گزارش دیدگاه نیوز، فرهاد گلبرگ مدیر تیم  جستجوی بقایای اجساد  جان باختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران_یاسوج، با انتشار بیانیه‌ای،‌ هرگونه دریافت پول از سوی این سازمان برای تحویل جعبه سیاه هواپیمای تهران_ یاسوج را تکذیب کرد.

    وی در  بیانیه خود آورده است: اینجانب به عنوان مسئول مستقیم عملیات جستجوی اجساد و قطعات هواپیمای ساقط شده شرکت هواپیمایی آسمان در کوه دنا که با حکم معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به منطقه اعزام شدیم، بدین وسیله ادعا مطرحه در برخی سایتها و شبکه‌ مجازی تحت عنوان تحویل جعبه‌های سیاه هواپیما موسوم به FDR و CVR به شرط دریافت وجه را تکذیب کرده و معید این مطلب تحویل جعبه‌ها بدون هیچ شرطی به مسئولان محترم از جمله دادستان فرماندار نمایندگان سازمان هواپیمایی و نیروهای امنیتی اطلاعاتی و انتظامی است که صورت جلسه آن موجود است.

    مدیرعامل “سازمان غیردولتی جستجو و نجات ارتفاعات ایران”  در ادامه این بیانیه‌، با اشاره به علت تاخیر در ارسال جعبه‌های FDR و CVR  از ارتفاعات خاطر نشان کرد: عدم ارسال جعبه‌های مذکور در ساعات پایانی روز، صلاحدید مدیریتی اینجانب و موافقتمعاون محترم استاندار بوده است.

    وی در ادامه افزود: از این فرصت استفاده کرده و از تمامی کوهنوردان ایثارگر و دلسوزی که ما را در امر جستجوی بقایای جان باختگان و قطعات هواپیما  تهران_ یاسوج  یاری کرده و بدون هیچ چشم‌داشتی این خدمت عظیم را به سرانجام رسانده‌اند تشکر و قدردانی می‌نمایم. 

    گلبرگ در انتهای این بیانیه تاکید کرد: بی‌شک،کسانی که به هر نحو ممکن مانع جمع‌آوری اجساد توسط این تیم قدرتمند شدند، در پیشگاه عدل الهی جوابگو خواهند بود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *