×
آخرین اخبار

درخواست های عجیب و غریب آبفای بوشهر داد شهروندان را درآورد

  • کد نوشته: 26307
  • ۱۳۹۹-۰۲-۳۰
  • 679 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، در حالی که بر اساس قانون حفاری و رفع معایبِ شبکه های آبرسانی درون شهری بر عهده شرکت آب و فاضلاب بوده و این شرکت می بایست پس از دریافت گزارش های شهروندان سریعا نسبت به رفع مشکلات اقدام کند اما در شهر بوشهر این وظیفه توسط آبفا نادیده گرفته می […]

    درخواست های عجیب و غریب آبفای بوشهر داد شهروندان را درآورد

    به گزارش دیدگاه نیوز، در حالی که بر اساس قانون حفاری و رفع معایبِ شبکه های آبرسانی درون شهری بر عهده شرکت آب و فاضلاب بوده و این شرکت می بایست پس از دریافت گزارش های شهروندان سریعا نسبت به رفع مشکلات اقدام کند اما در شهر بوشهر این وظیفه توسط آبفا نادیده گرفته می شود.

    گزارش های دریافتی “دیدگاه نیوز” حاکیست، برخی شهروندان در تماس با شرکت آب و فاضلاب بوشهر برای رفع معایب شبکه های آبرسانی با پاسخ های عجیب و غریبی مواجه می شوند.

    یکی از شهروندان بوشهری در تماس با “دیدگاه نیوز” گفت: مدتی است آب دفتر کار ما قطع بوده و این موضوع را به اتفاقات آب و فاضلاب بوشهر اعلام کردیم. این شهروند معترض افزود: پس از بررسی ها مشخص شد که کنتور سالم بوده و می بایست مشکل از پشت کنتور و از لوله اصلی رفع شود.

    وی با بیان این که شرکت آب و فاضلاب در اقدامی عجیب از ما درخواست کرد که وظیفه حفاری در کوچه برعهده شماست، ابراز داشت: این شرکت در پاسخ به پیگیری های ما اعلام کرد که هزینه حفاری در کوچه با شما بوده و پس از آن کارشناسان ما برای رفع مشکل در محل حاضر خواهند شد.

    این شهروند با اشاره به نیاز شهروندان به آب و رعایت بهداشت در روزهایی که کرونا جهان را درگیر خود کرده است به “دیدگاه نیوز” گفت: در حالی که مسئولین در رسانه های مختلف از رعایت بهداشت و شستشوی دست ها سخن به میان می آورند اما شرکت آب و فاضلاب بوشهر با درخواست های عجیب و غریب مانع از وصل آب به منازل یا دفاتر کار شهروندان می شود.

    وی با بیان این که در هر دوره در قبوض مشترکین آب مبالغی به عنوان آبونمان و سایر هزینه ها دریافت می شود، اظهار داشت: به چه دلیل شهروندان بوشهری باید برای حفاری در کوچه ها و معابر که بر اساس قانون برعهده شرکت آب و فاضلاب می باشد پول پرداخت کنند.

    این شهروند بوشهری از مسئولین استان بوشهر خواست با ورود به موضوع مانع از اجرای سلیقه ای قانون توسط مدیران شرکت آب و فاضلاب استان شده و از نارضایتی شهروندان در روزهای سخت کرونایی جلوگیری کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.