×
آخرین اخبار

خط رباتیک تمام اتوماتیک رنگ راه اندازی شد

  • کد نوشته: 29390
  • ۱۳۹۹-۰۴-۰۷
  • 625 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، خط رباتیک و تمام اتوماتیک رنگ در یکی از خودروسازی‌های کشور با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در شهرک صنعتی کاسپین قزوین راه اندازی شد. این خط دارای ۱۲ ربات رنگ پاش است که سالانه ظرفیت رنگ آمیزی ۷۲۰ هزار عدد سپر در ۱۴ رنگ متفاوت را دارد. این […]

    خط رباتیک تمام اتوماتیک رنگ راه اندازی شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، خط رباتیک و تمام اتوماتیک رنگ در یکی از خودروسازی‌های کشور با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در شهرک صنعتی کاسپین قزوین راه اندازی شد.

    این خط دارای ۱۲ ربات رنگ پاش است که سالانه ظرفیت رنگ آمیزی ۷۲۰ هزار عدد سپر در ۱۴ رنگ متفاوت را دارد.

    این ربات‌ها از آخرین تکنولوژی پودر کردن رنگ در دنیا موسوم به Atomize بهره می‌برند و می‌توانند رنگ مایع را با سرعت ۱۹ تا ۶۰ هزار دور در دقیقه به پودر تبدیل کرده و عمل پاشش را انجام دهند.

    این خط رنگ توسط متخصصان داخلی به ارزش ۴۱ میلیارد ریال ساخته شد و ربات‌های آن به ارزش ۵.۲ میلیون یورو از یک شرکت آلمانی خریداری شد.

    طرف خارجی به دلیل اعمال دوباره تحریم‌های بین المللی تعهدات خود را انجام نداد اما این خط در سال رونق تولید توسط مهندسان و متخصصان گروه خودروسازی داخلی تکمیل و در سال جهش تولید راه اندازی شد.

    دو دستگاه ربات شعله گیری با دو نوع سوخت گاز مایع و CNG، دو دستگاه ربات با پاشش استر به صورت تک جزئی و دو جزئی، چهار دستگاه ربات پاشش کیلر و چهار نوع رنگ دو جزئی مایع الکترواستاتیک و معمولی ربات‌های ۱۲ گانه این خط تمام اتوماتیک را تشکیل می‌دهند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.