×
آخرین اخبار

حمایت از کالای تولید داخل زمینه ساز رونق اقتصادی، توسعه و اشتغال

  • کد نوشته: 3582
  • ۱۳۹۶-۰۳-۲۳
  • 971 بازدید
  • دیدگاه نیوز / مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اعلام خرید بیش از ۳۰۸٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال کالای ایرانی طی ۳ سال گذشته به تشریح نقش این شرکت در اقتصاد مقاومتی و اشتغال با حمایت از کالای تولید داخل پرداخت. وی در این رابطه اظهار داشت : صنعت نفت یک صنعت پیچیده و حساس […]

    حمایت از کالای تولید داخل زمینه ساز رونق اقتصادی، توسعه و اشتغال

    دیدگاه نیوز / مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اعلام خرید بیش از ۳۰۸٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال کالای ایرانی طی ۳ سال گذشته به تشریح نقش این شرکت در اقتصاد مقاومتی و اشتغال با حمایت از کالای تولید داخل پرداخت.

    وی در این رابطه اظهار داشت : صنعت نفت یک صنعت پیچیده و حساس است که به کالاها و ادوات پیچیده و گسترده نیازمند است و در عمل به اصل اقتصاد مقاومتی تأمین کالا  از تولید کنندگان ایرانی سرلوحه سیاست های این شرکت می باشد .

    به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری افزود : پیچیدگی قطعات مورد نیاز به گونه ای است که فناوری ساخت برخی قطعات تنها در اختیار برخی کشورهای غربی است ولی با حمایت های وزارت نفت از سازندگان داخلی ، طی سالهای اخیر جهش چشمگیری در ساخت تجهیزات و افزایش کیفیت محصولات داخلی مشاهده می شود.

    مهندس ناصری ادامه داد: خوشبختانه در سایه ی این سیاست متخصصان  ایرانی توانسته اند با عبور از سد تحریم ها، خواستن را به فعل تبدیل کرده و قطعات و کالاهایی بسازند که از نظر کیفیت همپای با تولیدات غربی باشد .

    وی تصریح کرد : در عمل به رویکرد اقتصاد مقاومتی، سیاست خرید و تأمین کالا از تولید کنندگان داخلی با اولویت درون استانی  با جدیت از سوی این شرکت با جدیت اجرا می شود.

    مهندس ناصری خاطرنشان کرد : در ۳ سال گذشته بیش از ۳۰۸٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال بابت خرید کالا و تجهیزات مورد نیاز شرکت هزینه شده که ۲٫۴۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال آن بابت خرید از درون استان خوزستان هزینه شده است .

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *