×
آخرین اخبار

حضور دوازده هزار مددجوی خوزستانی در پیاده‌روی اربعین

  • کد نوشته: 18364
  • ۱۳۹۸-۰۷-۲۲
  • 626 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از سایت خبری کمیته امداد؛ دوازده هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان خوزستان با کمک خیران به پیاده‌روی اربعین حسینی اعزام می‌شود  ناصر اسکندری معاون فرهنگی کمیته امداد استان خوزستان، با اشاره به نزدیک شدن اربعین حسینی و اشتیاق حضور مددجویان در پیاده‌روی اربعین، گفت:با کمک خیران زمینه […]

    حضور دوازده هزار مددجوی خوزستانی در پیاده‌روی اربعین

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از سایت خبری کمیته امداد؛ دوازده هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان خوزستان با کمک خیران به پیاده‌روی اربعین حسینی اعزام می‌شود

     ناصر اسکندری معاون فرهنگی کمیته امداد استان خوزستان، با اشاره به نزدیک شدن اربعین حسینی و اشتیاق حضور مددجویان در پیاده‌روی اربعین، گفت:با کمک خیران زمینه برای اعزام ده هزار نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی فراهم‌شده است.
    وی هدف از اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی را تقویت روحیه معنوی، ارتقا باورهای دینی و آشنایی آن‌ها با سیره ائمه اطهار عنوان کرد و افزود:رشد و تقویت فرهنگ عاشورایی در بین خانوارهای تحت حمایت از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در جهت توانمندسازی فرهنگی است.
    معاون فرهنگی کمیته امداد استان خوزستان گفت:امسال برای هر مددجویی که به پیاده‌روی اربعین اعزام می‌شود ۵۰۰ هزار تومان کمک‌هزینه سفر زیارتی در نظر گرفته‌شده است.
    اسکندری با اشاره به حضور پرشور هفت هزار مددجوی خوزستانی در پیاده‌روی عظیم اربعین سال گذشته، گفت: باهمت خیران و مردم نیکوکار استان دو میلیارد تومان برای اعزام این تعداد مددجو هزینه شد.
    وی بابیان اینکه اجرای طرح “شوق زیارت” برای کمک به نیازمندانی است که تابه‌حال به سفرهای زیارتی مشرف نشده‌اند، افزود:خیران می‌توانند با مراجعه به سایت shogheziarat.ir در این امر سهیم شوند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *