×
آخرین اخبار

جلسه کمیسیون بانوان جهت ارائه برنامه های هفته دفاع مقدس برگزار شد

  • کد نوشته: 17674
  • ۱۳۹۸-۰۶-۲۴
  • 739 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛جلسه کمیسیون بانوان با هدف بررسی و ارائه برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس با حضور سرپرست فرمانداری و اعضای کمیسیون بانوان شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد. حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران […]

    جلسه کمیسیون بانوان جهت ارائه برنامه های هفته دفاع مقدس برگزار شد

    به گزارش دیدگاه نیوز؛جلسه کمیسیون بانوان با هدف بررسی و ارائه برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس با حضور سرپرست فرمانداری و اعضای کمیسیون بانوان شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

    حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفایش اظهار داشت: بانوان در بسیاری از مقاطع دوران دفاع مقدس چه بسا جاهایی جلوتر از آقایان بودند آن چه که مهم است این است که رزمندگان و شهدا و جانبازان ما از دامن پاک بانوان و مادران جامعه ما برخواسته اند پس لازم است با استفاده از ظرفیت خود بانوان برنامه ای در خور شان آن ها ویژه این ایام داشته باشیم.

    حیدر حجتی نیا گفت : دوران دفاع مقدس دوران بسیار سخت اما شیرینی بود؛ در آن دوران کشور تازه انقلاب شده بود که در کنار بسیاری از مشکلات داخلی، کل دنیا از شرق وغرب از هرنظر به دشمن کمک می کردند که کشور را ساقط کنند.

    حجتی نیا اضافه کرد: اما رزمندگان ما که اکثرا بچه های کم سن و سال بسیج وسپاه و ارتش و نیروهای مردمی بودن که به پشتوانه همین مادران انقلابی و با وجود امکانات کم در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

    وی عنوان کرد: هشت سال جنگ دوران دفاع مقدس ما یک قطعه بسیار نورانی در تاریخ ملت ایران است.

    حجتی نیا مطرح کرد: هرچند که امروز در بحران های شکننده ای به سر می بریم و وضعیت خوبی از نظر اقتصادی نداریم اما در در این چند سال بچه های سپاه و نظام کشورمان از نظر امنیتی وضعیت خوبی را در مملکت ایجاد کردند و در حال حاضر یکی از کشور های قدرتمند خاورمیانه هستیم.

    وی خاطر نشان کرد: امروزه مسلمانان دنیا چشمشان به اقتدار کشورمان است و این اقتدار را مدیون خون شهیدانی می دانیم که با اهدای خون خود آرامش را به مملکت برگرداندند و این شهدا نیز تربیت یافته همین مادران انقلابی هستند پس باید قدر چنین مادران را بدانیم و نقش ارزنده آنان را برجسته کنیم.

    سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان خطاب به جمع بانوان کمیسیون فرمانداری تصریح کرد: شما باید بتوانید در راستای شناسایی بانوان و مادرانی که نقش مهمی در دوران دفاع مقدس داشتند در فضای مجازی محتوا و خوراک تهیه و منتشر کنید.

    حجتی نیا اظهار کرد: یکی از این مواردی که در هنگام گفت وگو نشر مطالب مربوط به خانواده ومادران شهدا باید رعایت شود برجسته سازی ویژگی های خوب طایفه این خانواده است چرا که فرهنگ ایل بختیاری ما از اصالت بالایی برخورد دار است و باید از این طریق بتوانیم طوایف ایل خود را به همه معرفی کنیم متاسفانه این نکته ای است که کمتر به آن پرداخته شده است و نباید از ابراز این مساله ابایی داشته باشیم.

    وی افزود: باید ایراداتی که به مرور در فرهنگ و ایل ما به وجود آمد اصلاح کنیم و یکی از این روش ها نشر مطالب و پرداختن به این مسائل در فضای مجازی است.

    در ادامه بانوان حاضر در جلسه طرح ها وپیشنهادات خود را در خصوص هرچه بهتر برگزارشدن ویژه برنامه بانوان در هفته دفاع مقدس را مطرح کردند سرپرست فرمانداری تاکید کرد: بانوان شاغل در همه ادارات باید برنامه ها وپیشنهادات خود را در این زمینه مطرح کنند و هرکدام باید در برگزاری هرچه بهتر این برنامه یک قسمت کار را برعهده بگیرند و نکته مهمی که باید توجه شود این است که محتوای برنامه باید در راستای تبیین و شناسایی نقش بانوان شهرستان در دوران دفاع مقدس باشد و این مساله باید برجسته و رسانه ای شود.

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *