×
آخرین اخبار

جلسه معارفه سرپرست شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد نوشته: 17510
  • ۱۳۹۸-۰۶-۱۳
  • 1231 بازدید
  • در این مسیر سخت نیازمند همکاری همه دلسوزان مسجدسلیمان هستیم چرا که شهر مسجدسلیمان متعلق به همه اقشار میباشد و بر همین اساس دست برادری به سوی همه دراز میکنم.
    جلسه معارفه سرپرست شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد

    به گزارش دیدگاه نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان جلسه معارفه سرپرست شهرداری مسجدسلیمان با حضور وحید زمانی حموله رئیس شورای شهر، حمید شعبانی دبیر شورا، احمد زمانپور خزانه دار، حمزه نجف پور و معاونین و مسئولین واحدهای مختلف شهرداری در محل دفتر شهرداری مرکزی برگزار شد.

    در این آیین محمد زراسوندی علی پور سرپرست شهرداری مسجدسلیمان ضمن عرض تسلیت ایام محرم اظهار داشت: مهمترین و اصلی ترین دغدغه دوران سرپرستی شهرداری به طور قطع بحث پرداخت حقوق پرسنل می‌باشد. مسئله ای که به امرار معاش یکایک پرسنل خدوم و دلسوز شهرداری باز میگردد.

    وی ادامه داد: ضمن تشکر از ویژه از اعضای شورا که به بنده جهت خدمتگزاری به مردم شریف مسجدسلیمان اعتماد نمودند، سعی خواهم کرد خدمتگزاری صدیق برای همشهریان فهیم و مجموعه شهرداری باشم بر همین اساس بنای خود را جهت همفکری، تعامل، همگرایی، هم افزایی و خرد جمعی گذاشتیم تا بتوانیم در این مدت به نحو احسنت ماموریت های محوله شهرداری را به سرمنزل مقصود برسانیم.

    سرپرست شهرداری مسجدسلیمان افزود: در این مسیر سخت نیازمند همکاری همه دلسوزان مسجدسلیمان هستیم چرا که شهر مسجدسلیمان متعلق به همه اقشار میباشد و بر همین اساس دست برادری به سوی همه دراز میکنم.

    وی افزود: از همه مدیران و پرسنل عزیز انتظار دارم با دلگرمی و انگیزه مضاعف به رفع مشکلات و کاستی های شهر بپردازند و و نگرانی و دغدغه مردم را جهت ارائه خدمات شهری رفع نمایند چرا که اصلی ترین هدف ما رضایتمندی مردم است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *