×
آخرین اخبار

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد

  • کد نوشته: 17710
  • ۱۳۹۸-۰۶-۲۶
  • 502 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از بندر ماهشهر محسن بیرانوند فرماندار این شهرستان با اشاره به کمبود نیرو در آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: می بایست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان در این خصوص فکری اساسی نماید. نماینده عالی دولت در بندر ماهشهر افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید یکی […]

    جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از بندر ماهشهر محسن بیرانوند فرماندار این شهرستان با اشاره به کمبود نیرو در آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: می بایست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان در این خصوص فکری اساسی نماید.
    نماینده عالی دولت در بندر ماهشهر افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید یکی از مواردی که در آغاز سال تحصیلی می بایست مورد توجه ویژه قرار گیرد رسیدگی به دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت است و بر همه ما واجب است که در این خصوص کوتاهی ننماییم.
    وی ادامه داد: انتظار داریم شرکت‌های منطقه با هماهنگی مستقیم اداره آموزش و پرورش شهرستان در خصوص کمک و همیاری با خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت همکاری لازم را انجام دهند.
    فرماندار شهرستان ضمن تقدیر از عملکرد شهرداری‌ها گفت: از شهرداران کل شهرستان درخواست می کنم که در خصوص پاکسازی مدارس با همکاری آموزش و پرورش قبل از شروع سال تحصیلی اقدام ویژه‌ای انجام دهند.
    در پایان نیز مصوبات جلسه قبل مورد بررسی قرار گرفت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *