×
آخرین اخبار

جلسه تنظیم بازار شهرستان مسجدسلیمان با حضور مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان برگزار شد

  • کد نوشته: 35492
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۶
  • 481 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز جلسه تنظیم بازار شهرستان مسجدسلیمان با حضور دکتر بیراوندی مدیرکل محترم تعزیرات حکومتی استان خوزستان در روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۶/۲۵ در محل فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید. در این جلسه پاکدل فرماندار بیان نمودند با توجه به شرایط حاکم بر بازار و گرانی های اخیر می طلبد بازدیدهای ما نسبت […]

    جلسه تنظیم بازار شهرستان مسجدسلیمان با حضور مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان برگزار شد

    به گزارش دیدگاه نیوز جلسه تنظیم بازار شهرستان مسجدسلیمان با حضور دکتر بیراوندی مدیرکل محترم تعزیرات حکومتی استان خوزستان در روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۶/۲۵ در محل فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید.

    در این جلسه پاکدل فرماندار بیان نمودند با توجه به شرایط حاکم بر بازار و گرانی های اخیر می طلبد بازدیدهای ما نسبت به گذشته مستمرتر همراه با ضوابط باشد.

    ایشان با اشاره به تشکیل کارگروه مقابله با گران فروشی در فرمانداری بیان نمودند بازار به شدت توسط این کارگروه تحت بررسی می باشد و در این رابطه دستور داده شده است با صاحبان مشاغلی که اقدام به گران فروشی نموده اند به شدت برخورد شود

    پاکدل : این بازدیدها مستمر و بدون اطلاع قبلی در شهرستان انجام می شود.ضمن اینکه بازدید حضوری و میدانی در کنترل قیمت ها بسیار تأثیرگذار است. یکی از مشکلات موجود در شهرستان بحث آرد و فروش آزاد آن بوده است ، با نانوایی هایی که بسته بودند و فقط مجوز فعالیت داشتند و سهمیه آرد خود را در بازار آزاد می فروختند برخورد شده است و سهمیه آرد آنان نیز قطع شده است.

    در ادامه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با تقدیر و تشکر از فرماندار شهرستان بیان نمودند فرمانداری نهایت همکاری را در کنترل قیمت ها و برخورد با افراد متخلف داشته است و به وجود چنین مدیر خدمتگزاری در شهرستان افتخار می کنیم.

    .

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *