×
آخرین اخبار

جلسه تقدیر از خبرنگاران شهرستان دشت آزادگان به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد

  • کد نوشته: 5272
  • ۱۳۹۶-۰۵-۱۶
  • 2122 بازدید
  • عبدالرضا سعیدی نیا در ابتدای جلسه با گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار ، رعایت انصاف، عدالت در اطلاع رسانی و حق الناس را از ویژگیهای خبرنگاران دانست و بیان داشت : حرفه ی خبرنگاری شغل مقدسی است که در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و موثق به تصویر عینی از واقعیات تلاش میکند .

    جلسه تقدیر از خبرنگاران شهرستان دشت آزادگان به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد

     

    جلسه تقدیر از خبرنگاران شهرستان دشت آزادگان به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از دشت آزادگان، جلسه تقدیر از خبرنگاران شهرستان دشت آزادگان به مناسبت روز خبرنگار با حضور سعیدی نیا فرماندار شهرستان دشت آزادگان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

    عبدالرضا سعیدی نیا در ابتدای جلسه با گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار ، رعایت انصاف، عدالت در اطلاع رسانی و حق الناس را از ویژگیهای خبرنگاران دانست و بیان داشت : حرفه ی خبرنگاری شغل مقدسی است که در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و موثق به تصویر عینی از واقعیات تلاش میکند .

    عالی ترین مقام دولت در شهرستان با توجه به نقش خبرنگاران در جامعه و تاثیر آنان بر آحاد مردم ، بیان داشت : از هرگونه انتقاد با رعایت چارچوب های اخلاقی و حرفه ای استقبال می شود و خبرنگاران باید با ترویج فضای نقد در ساماندهی امور ایفای نقش کنند.

    در پایان این جلسه فرماندار دشت آزادگان با اهدای هدایا و لوح تقدیر از خبرنگاران فعال سطح شهرستان تجلیل نمودند.

    ‌.

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *