×
آخرین اخبار

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد نوشته: 13317
  • ۱۳۹۷-۰۶-۲۷
  • 1190 بازدید
  • رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی است که با یادآوری کردن رشادت ها و از خود گذشتگی های جوانان در ۸ سال جنگ تحمیلی برای انتقال فرهنگ ناب ایثار و فداکاری به نسل  امروزی تلاش کرد.

    جلسه برنامه ریزی و هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان برگزار شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، جلسه کمیته ایثارگران سی و هشتمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس صبح امروز مورخ ۲۶ شهریور ۹۷ با حضور علیرضا ویسی شیخ رباط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان،  اعضاء و رابطین این کمیته ، متشکل از نمایندگان دستگاه های عضو در دفتر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان برگزار گردید.

    در ابتدای این نشست علیرضا ویسی شیخ رباط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام ایران اسلامی را گرامی داشت.

    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان همچنین با تاکید بر حفظ و صیانت از ارزش های هشت سال دفاع مقدس افزود: صدها هزار شهید و جانباز نثار ارزش ها و آرمان های بلند اسلام و انقلاب اسلامی شد تا امنیت در این کشور برقرار شود.

    علیرضا شیخ رباط با اشاره به لزوم ایجاد هماهنگی لازم بین دستگاههای مربوطه در جهت هر چه با شکوهتر برگزار کردن برنامه های دفاع مقدس اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی از هر ابزار و وسیله ایی استفاده می کنند تا فرهنگ ایثار و  استقامت و از خود گذشتگی را بین مردم و به خصوص نسل جوان کم رنگ کند.

    در ادامه این جلسه هر یک از اعضای کمیته ایثارگران به ارائه نظرات، دیدگاه ها و برنامه های پیشنهادی خود در هفته دفاع مقدس پرداختند و راهکارهای لازم را درخصوص اجرای هر چه بهتر این برنامه ها بیان نمودند.

    غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام و گلزار شهدای گلگون کفن کلگه، نفتون، چهاربیشه ؛ به صدا درآمدن زنگ مقاومت و ایثار در مدارس ، فضا سازی و تبلیغات محیطی ، پخش تصاویر شهدا در تلویزیون شهری ، حضور والدین شهدا در رژه نمایش توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح ، دیدار با خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران ، انجام برنامه های مرتبط با هفته دفاع مقدس در مدارس از برنامه هایی بود که در این جلسه به تصویب رسید.

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *