×
آخرین اخبار

جشنواره ورزشی، صنایع دستی و غذایی، سلامت در مسجدسلیمان برگزار شد+گزارش تصویری

  • کد نوشته: 4177
  • ۱۳۹۶-۰۴-۰۶
  • 2857 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از هیات انجمن های ورزشی اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان جشنواره ورزشی، غذایی، سلامت به مناسبت عید سعید فطر و در جهت توسعه ورزش همگانی با همکاری اداره ورزش و جوان، روابط عمومی شهرداری، اداره بهزیستی، جمعیت هلال احمر و با حضور صالحی ریاست اداره ورزش وجوانان، بابا احمدی ریاست اداره […]

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از هیات انجمن های ورزشی اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان جشنواره ورزشی، غذایی، سلامت به مناسبت عید سعید فطر و در جهت توسعه ورزش همگانی با همکاری اداره ورزش و جوان، روابط عمومی شهرداری، اداره بهزیستی، جمعیت هلال احمر و با حضور صالحی ریاست اداره ورزش وجوانان، بابا احمدی ریاست اداره بهزیستی ، ورناصری مسئول روابط عمومی شهرداری روز دوشنبه همزمان با روز عید سعید فطر راس ساعت ۱۹:۳۰ در محل پارک گل نرگس واقع در پنج بنگله برگزار گردید.

    در ابتدا این برنامه که با حضور خوب و چشم گیر مردم محترم شهرستان روبرو گردید جشنواره غذایی و صنایع دستی به همت روابط عمومی شهرداری و اداره بهزیستی و با مدیریت سرکار خانم موری برگزار گردید که درآمد حاصل از فروش این جشنواره برای افراد بی بضاعت صرف گردید.

    در ادامه این جشنواره متنوع فرهنگی ورزشی کمیته دارت، کمیته طناب کشی، کمیته اسپوکس، هیات انجمن های ورزشی مسابقات این رشته مفرح را برای نوجوانان و جوانان برگزار نمودن که با استقبال چشم گیری مواجه گردید و با توجه به مقام قهرمانی تیم اسپوکس در رقابت های استانی از این عزیزان تقدیر به عمل آورده شد.

    در ادامه مسابقاتی از طرف هیات بدمینتون جهت استعداد یابی برگزار و به نفرات اول تا سوم هدایایی اهدا گردید.

    در حاشیه این جشنواره از طرف واحد جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان مسجدسلیمان ایستگاه سلامت برپا گردید که از ۲۰۰ نفر از عزیزان به صورت رایگان فشار گرفته شد و در ادامه از تعدادی از نوجوانان روزه اولی توسط این جمعیت با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آورده است.

    در ادامه توزیع برشور به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر توسط کلینیک مددکاری آریا و از طرف فعالان محیط زیست برنامه های آموزشی چهره به چهره و پاکسازی پارک گل نرگس و با همکاری شهروندان و اداره محیط زیست انجام گردید.

    جا دارد از همه عزیزانی که در برگزاری این برنامه با ما همکاری داشتند تقدیر و تشکر بنمایم.

    ساسان زکی پور
    سرپرست هیات انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان

    .

    .

    .

    .

    .

    .

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “جشنواره ورزشی، صنایع دستی و غذایی، سلامت در مسجدسلیمان برگزار شد+گزارش تصویری”

    1. حمید رضا نعمتیcom گفت:

      سلام از مسئولین شهر میخوام سری به جاده مالکریم بسمت ایذه بزنن واقعا آدم خجالت میکشه از نظر بهداشتی و زیست محیطی وفنی به صفر بده کاره چه کسی مسئوله؟شهرداری؟راه وترابری؟فرمانداری؟ممنون انعکاس بدین

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *