×
آخرین اخبار

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خبر داد:
ثبت ملی ۵ اثر غیرمنقول فرهنگی تاریخی لرستان

  • کد نوشته: 24659
  • ۱۳۹۹-۰۲-۱۳
  • 377 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: دکتر مونسان در نامه‌های جداگانه مراتب ثبت ملی ۵ اثر فرهنگی، تاریخی را به استاندار ابلاغ کرد. سید امین قاسمی امروز سیزدهم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به‌منظور حفاظت از آثار فرهنگی تاریخی لرستان و به پیشنهاد این اداره‌کل و موافقت دفتر […]

    ثبت ملی ۵ اثر غیرمنقول فرهنگی تاریخی لرستان

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: دکتر مونسان در نامه‌های جداگانه مراتب ثبت ملی ۵ اثر فرهنگی، تاریخی را به استاندار ابلاغ کرد.

    سید امین قاسمی امروز سیزدهم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به‌منظور حفاظت از آثار فرهنگی تاریخی لرستان و به پیشنهاد این اداره‌کل و موافقت دفتر ثبت وزارت میراث فرهنگی ۵ اثر استان در فهرست آثار غیرمنقول فرهنگی تاریخی ثبت ملی شدند.

    وی تصریح کرد: اثر فرهنگی تاریخی حمام روستای قشلاق، پل قلعه کرم، خانه روناسی، خانه قاضی‌زاده و خانه رِئیسی در شهرستان بروجرد با شماره‌های جداگانه در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیدند.

    مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع لرستان با بیان اینکه با ثبت این آثار تعداد کل آثار غیرمنقول فرهنگی لرستان به ۲ هزار و ۴۱۳ می‌رسد افزود: پرونده ۴۰۰ اثر غیرمنقول فرهنگی، تاریخی استان نیز جهت بررسی و ثبت ملی به دفتر ثبت وزارت میراث فرهنگی ارسال شده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *