×
آخرین اخبار

تیم نفت مسجدسلیمان صعود به لیگ برتر فوتبال را نشانه رفته است

  • کد نوشته: 6441
  • ۱۳۹۶-۰۶-۲۷
  • 1137 بازدید
  • فوتبالیست گلستانی تیم نفت مسجدسلیمان هدف اصلی این تیم را صعود به لیگ برتر عنوان کرد.

    تیم نفت مسجدسلیمان صعود به لیگ برتر فوتبال را نشانه رفته است

    به گزارش دیدگاه نیوز، حمید نعمتی درباره عملکرد درخشان تیم نفت مسجدسلیمان در فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار کرد: تیم نفت جزو معدود تیم هایی بوده که دوماه قبل از شروع مسابقات کارش را آغاز کرده و با تدارک مناسب و جذب بازیکنان مدنظر کادرفنی پای به مسابقات گذاشته است.

    نعمتی افزود: پیش از شروع فصل، چهار بازی تدارکاتی با تیم های لیگ برتری انجام دادیم که در سه بازی به پیروزی رسیدیم و این موضوع اعتماد به نفس ما را افزایش داد.

    وی که در پست هافبک دفاعی بازی می کند در مورد عملکرد خط دفاعی تیم گفت: خداراشکر در خط دفاع عملکرد بسیارخوبی داشته ایم و تاکنون گلی دریافت نکرده ایم. این موضوع مهم ماحصل تمرینات بوده و اتفاقی به دست نیامده است. میان تمام خطوط هماهنگی وجود دارد و اولویت نخست ما گل نخوردن است.

    وی درباره کار کردن زیرنظر محمود فکری گفت: آقای فکری یکی از بااخلاقترین و بادانش ترین مربیان لیگ است که ارتباط قلبی خوبی با بازیکنان برقرار می کند. سال قبل شاگرد وی در تیم نساجی بودم و خوشبختانه توانستم نظر وی را نسبت به خودم جلب کنم.

    بازیکن اسبق تیم اتکا گلستان و نساجی قائمشهر درباره بازی امروز (دوشنبه) تیمش در هفته پنجم بیان کرد: آلومینیوم تاکنون نتایج خوبی کسب نکرده و تغییراتی در کادرفنی این تیم ایجاد شده، به همین دلیل بازی دشواری در اراک پیش رو داریم. این تیم را به خوبی آنالیز کرده ایم و برای پیروزی به میدان می رویم.

    نعمتی از هدفگذاری باشگاه برای صعود به لیگ برتر خبر داد و گفت: نفت مسجدسلیمان سرمایه گذاری خوبی انجام داده و تمام شرایط لازم را فراهم کرده که امسال بتواند به لیگ برتر بازگردد.

    به گفته وی، تیم های مس کرمان، بادران تهران و گل گهر سیرجان جدی ترین رقیبان تیم نفت در راه صعود به لیگ برتر هستند.

     شایان ذکر است تیم نفت مسجدسلیمان با هدایت محمود فکری در چهار بازی نخست لیگ دسته اول به چهار پیروزی دست یافته و بدون گل خورده در صدرجدول رده بندی قرار دارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *