×
آخرین اخبار

تیزهوشی زن همسایه؛ زوج سارق را به دام انداخت + عکس

  • کد نوشته: 1523
  • ۱۳۹۶-۰۲-۰۹
  • 968 بازدید
  • تیز هوشی زن همسایه راز سرقت های شمال تهران را برملا کرد و زوج سارق دستگیر شدند.

    تیزهوشی زن همسایه؛ زوج سارق را به دام انداخت + عکس

    به گزارش دیدگاه نیوز از پلیس آگاهی تهران بزرگ، ساعت ۲۲ دوم اردیبهشت یکی از اهالی مجتمع شهید بهشتی از محل سکونتش مشاهده می کند که جوانی با لباس قرمز رنگ، پس از زاغ زنی و اطمینان از عدم حضور ساکنان یک خانه ویلایی قصد ورود به آنرا دارد که بلافاصله موضوع از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اعلام شد.

    با حضور مأموران کلانتری ۱۲۲ دربند، مأموران ضمن شناسایی خودرو پژو پرشیا متعلق به سارقان، موفق شدند زن ۳۲ ساله ای را که در خودرو مشغول زاغ زنی بود، دستگیر کنند. مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی وارد منزل شده اما سارقان با اطلاع از دستگیری همدست خود و ضمن رها کردن خودرو پژو پرشیا و بدون موفقیت در سرقت از منزل، از دیوار پشتی اقدام به فرار می کنند.

    با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت منزل و به دستور مقام قضایی دادسرای ناحیه یک تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

    «فائزه» پس از انتقال به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، صراحتا به دهها فقره سرقت منزل با همدستی نامزدش به نام «افشار» اعتراف و عنوان داشت که خودرو توقیف شده نیز متعلق به همسرش است.

    در شرایطی که «افشار» از مخفیگاهش در خیابان پیروزی متواری شده بود، تحقیقات از نامزد او به نام «فائزه» در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

    همزمان کارآگاهان به ترددهای مکرر خواهر متهم برای ملاقات با خواهرش مشکوک شده، با انجام اقدامات پلیسی اطمینان پیدا کردند که بر خلاف اظهارات خواهر متهمه مبنی بر بی اطلاع بودن از نامزد خواهرش، وی از مخفیگاه و محل های تردد «افشار» اطلاع دارد.

    با بهره گیری از اقدامات پلیسی و مراقبت های نامحسوس پلیسی، سرانجام «افشار» ۳۵ ساله در خیابان خرمشهر شناسایی، دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

    سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: با توجه به اعتراف صریح این متهم به دهها فقره سرقت منزل در شمال تهران، اقدامات جهت شناسایی مالباختگان و محل های سرقت در دستور کار کارآگاهان این پایگاه قرار گرفته و متهمین با صدور قرار قانونی، جهت تکمیل تحقیقات در اختیار هستند.

     
    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *