×
آخرین اخبار

۱۱٫۰۰۰ ماسک جهت برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان به اداره اموزش و پرورش اهدا شد

  • کد نوشته: 27450
  • ۱۳۹۹-۰۳-۱۳
  • 640 بازدید
  • موسسه خیریه محیان امام علی ابن ابیطالب (ع) یازده هزار ماسک جهت برگزاری امتحانات نهایی دانش اموزان به اداره اموزش و پرورش اهدا کرد. به گزارش دیدگاه نیوز بنا به اخرین دستور العمل وزارت آموزش و پرورش، ستاد کرونا کشور و استان خوزستان قرار شد مطابق یک پروتکل مشخص و با رعایت اصول بهداشتی و […]

    ۱۱٫۰۰۰ ماسک جهت برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان به اداره اموزش و پرورش اهدا شد

    موسسه خیریه محیان امام علی ابن ابیطالب (ع) یازده هزار ماسک جهت برگزاری امتحانات نهایی دانش اموزان به اداره اموزش و پرورش اهدا کرد.

    به گزارش دیدگاه نیوز بنا به اخرین دستور العمل وزارت آموزش و پرورش، ستاد کرونا کشور و استان خوزستان قرار شد مطابق یک پروتکل مشخص و با رعایت اصول بهداشتی و دقت در رعایت فاصله اجتماعی و متمرکز نمودن مکان های ازمون امتحانات نهایی پایه دوازدهم به صورت حضوری برگزار شود.

    یکی از مشکلات جدی پیش رو برای حضور دانش اموزان در جلسه امتحان تامین ماسک آنان بوده است
    عیدوندی معاون اموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان در این خصوص به خبرنگار رویش زاگرس گفت: در سطح شهرستان ۱۰۰۰ دانش آموز در مقطع دوازدهم داریم که در خاتمه سال تحصیلی انها یازده امتحان حضوری پیش رو دارند که با مساعدت ویژه و قابل تحسین موسسه خیریه محبان امام علی ابن ابیطالب”ع” (قرارگاه امیراامومنین) ماسک مورد نیاز این دانش اموزان تهیه و امروز با حضور در این موسسه یازده هزار ماسک اهدایی دریافت گردید.
    وی ادامه داد: از ابتدای بحث شیوع کرونا تاکنون ماسک مورد نیاز پرسنل اداری و هم چنین ارباب رجوع اداره به صورت مستمر و مداوم از این قرارگاه بصورت رایگان تامین شده است. محمدرضا کرم زاده مدیر عامل موسسه خیریه محبان امام علی ابن ابیطالب “ع” نیز بیان کرد: بدون شک برای ریشه کن کردن این ویروس منحوس باید همه در کنار هم قرار بگیریم. امروز خوشحال هستیم با اهدا ۱۱هزار ماسک در جهت برگزاری امتحانات دانش اموزان شهرستان نقشی داشته باشیم و بخشی از نگرانی خانواده ها را کاهش داده ایم.
    مدیر اجرایی قرار گاه امیرالمومنین “ع”عنوان کرد همانگونه که پیشتر اعلام شد این قرارگاه از اوایل فروردین با توجه به ضرورت و نیاز جامعه به ملزومات بهداشتی خصوصا ماسک اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک نموده با همت و پای کار امدن ۲۸ چرخکار و ۱۷نفر داوطلب دیگری که وظایف دیگری از جمله تدارکات، پشتیبانی و… را به عهده داشتند توانستند ۱۵۰هزار ماسک تولید و به صورت رایگان در اختیار نهادها، ادارات،گروه های جهادی و توزیع مستقیم در ایستگاههای سیار و ثابت و مراجعه درب منازل به صورت رایگان بین شهروندان توزیع شود.
    کرمزاده در ادامه گفت: در کنار تولید و توزیع ماسک رایگان اقدامات دیگری توسط این موسسه صورت گرفته است که از جمله می توان به توزیع سبدهای ارزاق خوراکی، توزیع سبدهای بهداشتی، توزیع غذای گرم و همچنین تسویه حساب های دفتری نیازمندان در نزد مغازه داران محلی اشاره کرد.
    ایشان ادامه دادند: این نهضت همچنان ادامه دارد و لازم می دانم به جای مطرح کردن گلایه ها از همه انهایی تشکر کنیم که در این مسیر پیش تاز و همراه مان بوده اند کرمزاده در پایان اظهار داشت:از مساعدت و همراهی شهردار محترم، ریاست و اعضای شورای شهر و جناب فرماندار تشکر و قدردانی می کنم.
    .

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.